• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Lalune2

Klart du får komma tillbaka när du vill Junija! Kram på dig, tror du behöver det just nu!

Björkeli; *asg*. Visst är det härligt med barn!?

Duktig du är Cotton som vågar sätta ner foten och säga ifrån! Jag är imponerad. Och jag tror stenhårt på att något bättre alltid kommer att komma ur det som händer, t ex ett ännu bättre jobb nu.

Här är vi glada, för MAKEN HAR TAGIT KÖRKORT idag!!! Efter en superstrulig morgon där han letade febrilt efter inbetalningskortet för uppkörningen (som skulle ha varit betald idag, hmm...) och var tvungen att springa till dagis med sonen, vilket ledde till att han kom försent till körlektionen (15 min), körde uruselt och fick skäll av körläraren, började uppkörningen med att köra uruselt där också men tog sig och fick till slut det efterlängtade körkortet! Så ikväll ska vi dricka champagne!!

• Madge

Åhh, vad kul det är att komma hem och läsa era inlägg

Soleil: GRATTIS till maken! Måste kännas skönt för honom? Det är en sån härlig känsla, minns den så väl .

• Madge

Är det fler än jag vars kille inte har klädvett? Som typ kan gå med vita gymnastikskor på sin mammas bröllop ...

• Piaf

Hej då tjejer!

Var inne och skulle hejja snabbt på er men glömde bort mig i all yra efter att titta på kök/badrum

Fattar inte så häftigt detta är...
    Att välja kök och badrum som är alldeles nytt... Detta känns som rena rama lyxen och vet ni vad? Det känns som om jag blivit vuxen nu ....Liiiiiiiiiiiiiiiite mer än förut i alla fall.

Nu ska jag krypa ner i soffan igen
    Alvedonen börjar så smått tappa av känner jag och vi ska kolla på film, Ch väntar (som vanligt ).

Hoppas jag känner mig bättre imorgon så att jag orkar vara inne lite mer.

Kram Mimmi

• Björkeli

Hej!

Madge: Nä...tyvärr är det tvärtom här!
    Precis när jag o sambon träffats kläcker han ur sig något som... "Man kan inte ha vanliga tubsockar när man går ut på krogen, det går verkligen inte..."

Gissa vad jag hade på mig de första gångerna vi träffades!?

Piaf: Åh, avis!! Fast på ett bra sätt!
    >--- ---

• fru bengtsson

Hej!

En snabbis bara....

Cotton: Bra gjort! Så imponerad att du stod på dig och gav honom svar på tal! Det är ju verkligen inte ditt problem att det blir bökigt för honom!
    Jag säger chokladboll numera förresten. Det är mest för att jag måste inpränta det i mitt huvud eftersom jag inte vill att barnen säger negerboll.

Björkeli: Vilka trollungar du har! Åh vad jag hoppas att jag får träffa dem snart.

Gislöv: Så spännande! När är det dags?

Piaf: Krya på dig nu! Varmt te med honung och citron kanske kan smaka? Skickar över en stor kopp till dig tillsammans med en härlig skvallerblaska och en romantisk film att avnjuta imorgon när du ska vila. Fast du kanske föredrar broschyrer om kök och badrum?

Soleil: Stort grattis till maken!

Junija: Du är saknad och välkommen tillbaka närhelst du orkar och vill!

Ellen har sovit dåligt inatt och hela dagen idag, så efter vaccineringen vid 15.30 slocknade hon i min famn och har sovit hos mig sedan dess, bara vaknat för att äta en gång. Stackars liten vad hon skrek när hon fick sprutan... Hon fick iaf massor med "beröm" för hur stark och glad hon är, och vikten var dessutom rätt OK så det var skönt.

Nu ska jag också sova tror jag. Det tar på modershjärtat med sprutor och ledsna barn...

• yohanna
    fb: stora kramen
    *sjunger winnerbäck för full hals och hoppas hitta en annan fanatiker i tråden*
  • Madge

Björkeli: . Jag talade om för sambon att man måste stryka skjortorna efter vi blivit ihop

Piaf: Gud vad spännande att välja sånt alldeles själv? Blir det bubbelbadkar och marmorskivor då, eller ?

Fru B: Nej, men, stackars Ellen . Hoppas hon är piggare idag!

yohanna: Avstår gärna

Idag ska jag och jobba, sen ska jag vara ledig i 8 dagar ! Så nästa vecka kommer ni få lungt och skönt här i tråden .

Har ni vinterdäck på era bilar?

• Madge

Oj, jag hoppar hejvilt i mina inlägg. Blir trött i benen !

• Gisse the one and only

Åhhhh herregud!!!

HUR tror ni att man ska hinna svara er alla en och en i denna tråd?? Va vava??

Puhh.....

HEJ ALLA!!!!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D