• lindamit

Nya vänner i söderort/sthlm?

Hej hej!

Linda heter jag, är snart 24 år och väntar mitt andra barn nu i slutet på december. Storebror Neo blir 3 i mars!

Jag känner få som har eller väntar barn så det skulle vara jättekul om det finns fler därute som är i samma situation. Du behöver absolut inte ha barn sen innan men det skulle såklart vara roligt också =)

Någon som känner igen sig? Skriv gärna i så fall =)

• Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?
  • lindamit

Hoppas barnen frisknar till snart Mette! Och att ni får det superskönt i värmen Juhanna!

Ocvh vi ses utanför Åhlens 11.30 Frida =)

• Elinsmamma
    lindamit skrev 2009-12-03 08:55:43 följande:
    Hoppas barnen frisknar till snart Mette! Och att ni får det superskönt i värmen Juhanna! Ocvh vi ses utanför Åhlens 11.30 Frida =)
    Toppen Linda vi ses då!
  • metste

Hej på er! Hoppas ni hade det trevligt idag! Synd att man inte kunde vara med, men har ni tid att träffas någon dag nästa vecka? För mig passar onsdag eller torsdag bäst.

• lindamit

Godmorgon!
    Har precis gjort iordning Neo för dagis och tänkte snart hoppa ner i sängen igen, riktigt lyxigt att vara mammeldig utan barn hehe =)

Berättade för Frida igår att efter kontrollen i onsdags fick jag reda på att jag redan öppnat mig 2 cm och att jag har en del förvärkar så det kan vara på G nu...Slemproppen har tydligen gått utan min vetskap också, hoppsan hejsan! Inget är säkert såklart, kan lika gärna dröja 2 veckor till men man vet aldrig så jag vill inte boka upp mig på nåt så tidigt men prelbokar gärna nästa vecka iaf! Torsdag passar bäst för mig, eller tisdag också...

• metste

Oj Linda va spännande! Ja det förstår jag att du inte kan boka nåt :) Man vet ju av erfarenhet att förlossningen med tvåan går SNABBT ;) Å gud va skönt att få sova det skulle jag behöva ;)
    Tisdagar babysimmar jag men skulle nog kunna träffas vi 12, men vi kan väl se på måndag vad du känner så vi behöver inte bestämma tid o dag
    ännu.
    När kan ni andra nästa vecka?

• metste

Glömde skriva att torsdag också är bäst för mig, men det är nog stor risk att du ligger och gosar med en liten nyfödd då Linda!

• Elinsmamma
    metste skrev 2009-12-04 11:13:43 följande:
    Glömde skriva att torsdag också är bäst för mig, men det är nog stor risk att du ligger och gosar med en liten nyfödd då Linda!
    Ja. jag håller med Mette jag också, du kommer inte nästa vecka Linda, då myser du med lilla mini Milo.
    Jag har ganska mycket nästa vecka, dagisvisningar och kan bara ses på onsdag som det ser ut nu så ni får överleva utan Elin och mej..=P
    Och idag var det en visning som jag glömde, hur snurrig får man vara..=)

Ha en skön helg alla!
  • lindamit

Jag hoppas att han har kommit då men det verkar superlungt på värkfronten tyvärr...Så himla segt att bara gå och vänta!

Vi kan väl höras i veckan och se vad som händer med den träffen helt enkelt! Vi kanske kan säga torsdag så länge iaf =)

Ha en skön 2.a advent nu!

• lindamit

Jag hoppas att han har kommit då men det verkar superlungt på värkfronten tyvärr...Så himla segt att bara gå och vänta!

Vi kan väl höras i veckan och se vad som händer med den träffen helt enkelt! Vi kanske kan säga torsdag så länge iaf =)

Ha en skön 2.a advent nu!

• Elinsmamma
    lindamit skrev 2009-12-06 12:00:52 följande:
    Jag hoppas att han har kommit då men det verkar superlungt på värkfronten tyvärr...Så himla segt att bara gå och vänta! Vi kan väl höras i veckan och se vad som händer med den träffen helt enkelt! Vi kanske kan säga torsdag så länge iaf =) Ha en skön 2.a advent nu!
    Som det ser ut nu så kan vi inte på torsdag men planerna kan ändras, barn blir ju sjuka.
    Annars kommer vi vecka därpå om vi träffas...

elin är ute på prommis med sin farmor och jag är solo. GUD SÅ SKÖNT!
    Min man jobbar och vi ska ha några kompisar på glögg i eftermiddag.

KRAM från oss
Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?