lindamit skrev 2009-11-27 08:02:31 följande:
Frida: Sånt där med att de ramlar ner lite här och var kan man inte undvika, och det händer alltid så fort man vänder sig bort för några få sekunder av nån jäkla anledning så känn ingen ångest över det! Nu hade ju Mette sin fot där passande nog också så hon slapp ev blåmärken och att få ont den här gången =) Pyntade själv med julbelsyning igår förresten, klarade inte av det här mörkret längre,vart så himla mysigt med liter mer ljus! Borde också rensa i Neos garderob men jag tycker att det är så sjukt jobbigt! Dels för att man inser hur snabbt de växer då och sen för att man hajjar att alla de där kläderna man fått i present av släkt och vänner i mindre storlekar börjar sina så nu måste man köpa en helt ny garderob var 4:de månad istället =) Och sen tar det ju typ hundra år att röja i lådorna också...! Mette: Det är aklltid roligt att fynda, speciellt med sånadär rabatter! Har haft världens shoppingproblem hos
Ellos.se just pga av dom där satans rabbaterna man får hela tiden ;) Helena: Ha det så mysigt på Gotland så ses vi när du är tillbaka igen! Licens to kiss: Vad roligt att du vill haka på tråden, följ med nästa gång vi ses =) Jag ska till barnmorskan på rutinkontroll på onsdag efter lunch så jag kan inte då men jag kan komma veckan efter om ni inte vill flytta dejten till torsdag istället... =)
Nu är ångesten över och har ersatts av en Elin som är sjuk, grönt snor och feberkinkig, vill inte äta osv.
I natt var det skrikparty hos familjen Pragsten, maken sov till tre och tog sen över så jag fick sova. Så idag är vi trötta...
Vi gör allt för en havande kvinnan...=)))) eller vad säger ni andra på tråden? Jag kan på torsdag iallafall och Elin får ett par dagar och friskana till på.
Det där med shopping kan ju bli dyrt...nu har börjat handla en del grejer på tradera, lite märkesgrejer som jag är för snål för att köpa nya..=))
Handlade på ellos precis när Elin kommit men en del avkläderna krympte sååå mycket..
Nu kallar dottern!!