• lindamit

Nya vänner i söderort/sthlm?

Hej hej!

Linda heter jag, är snart 24 år och väntar mitt andra barn nu i slutet på december. Storebror Neo blir 3 i mars!

Jag känner få som har eller väntar barn så det skulle vara jättekul om det finns fler därute som är i samma situation. Du behöver absolut inte ha barn sen innan men det skulle såklart vara roligt också =)

Någon som känner igen sig? Skriv gärna i så fall =)

• Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?
  • metste

Vilken tid och vart ska vi mötas på torsdag?

• Elinsmamma
    metste skrev 2009-12-01 16:23:23 följande:
    Vilken tid och vart ska vi mötas på torsdag?
    Vi kan väl ses runt 11 tiden coh farsta igen eller har någon nått annat förslag? Hur är sickla?
    Jag åker ju bil så för mej kvittar det.
  • metste

Är Elin frisk nu? Sickla är jättebra det är väldigt lungt där. För mig spelar det ingen roll jag åker också bil :) Så Linda du får bestämma vad som är enklast för dig. Men 11 är en bra tid tycker jag :)

• Elinsmamma
    metste skrev 2009-12-01 20:37:33 följande:
    Är Elin frisk nu? Sickla är jättebra det är väldigt lungt där. För mig spelar det ingen roll jag åker också bil :) Så Linda du får bestämma vad som är enklast för dig. Men 11 är en bra tid tycker jag :)
    Hon är fortfarande lite snorig men det verkar ge med sig, skönt!
    Det är jobbigt när hon är sjuk tycker jag...
  • metste

Vi kommer nog inte kunna komma imorgon. Teodor har blivit sjuk och är hemma från förskolan. Men vi träffas gärna nästa vecka :)

• metste

Barn är bra konstiga ibland :) Nu är Teodor väldigt pigg helt plötsligt men det går nåt värsting virus på hans förskola, idag var det tydligen bara 6 barn där av 15. Alla är hemma med hosta och feber..............får väl se hur detta urartar sig men det känns som att man vill ha honom hemma för att slippa denna förkylning som går på förskolan. Nu står han och trycker vid dörren o vill gå till förskolan. Får väl se om vi dyker upp imorgon...

• Elinsmamma
    metste skrev 2009-12-02 11:23:56 följande:
    Barn är bra konstiga ibland :) Nu är Teodor väldigt pigg helt plötsligt men det går nåt värsting virus på hans förskola, idag var det tydligen bara 6 barn där av 15. Alla är hemma med hosta och feber..............får väl se hur detta urartar sig men det känns som att man vill ha honom hemma för att slippa denna förkylning som går på förskolan. Nu står han och trycker vid dörren o vill gå till förskolan. Får väl se om vi dyker upp imorgon...
    Värsting virus låter inte alls skoj, men han kanske klarar sej.
    Elin är piggelin igen och åt lite majspure här på eftermiddagen, hon har knappt ätit alls förutom majskrokar..=) bättre det än ingenting.
    Så vi ses gärna, är det någon av de andra som följer med?
    hade tänkt inhandla några julisar efteråt =)
  • lindamit

Hej på er!
    Sickla låter bra för mig. Passar 11.30?Och frågan är bara var...Sickla har ju byggt ut och det var längesen jag var där så säg en plats bara så kommer jag dit =)

• Elinsmamma
    lindamit skrev 2009-12-02 18:00:15 följande:
    Hej på er! Sickla låter bra för mig. Passar 11.30?Och frågan är bara var...Sickla har ju byggt ut och det var längesen jag var där så säg en plats bara så kommer jag dit =)
    Elin och jag kommer. Vi säger 11.30 i Sickla. Vid entren där Åhlens ligger, dit hittar jag iallafall =)
  • metste

Vi kommer nog inte imorgon :( Behåller nog sonen hemma så han inte drar hem någon förkylning om han nu inte redan fått den. Funderar även på om Jonatan håller på att bli sjuk han har varit konstant missnöjd idag. Vet inte om det hör till när de är 6 mån kan inte minnas att Teodor var så, Jonatan blir så frustrerad och arg när han ligger på golvet han vill ta sig framåt, har sett hur han ålar ibland! Men jag ses som sagt gärna nästa vecka, kan ni då? Hoppas ni får det trevligt imorgon! Kram

Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?