• ALLIEVERDO

Roliga förlossningshistorier?

Hej, jag ska om nån månad gå igenom min första förlossning. För att inte bara vara nervös så tänkte jag hitta så mycket positivt som möjligt..förutom den sjäålvklaraste :) ett litet underverk..
    Läste i en tidning där folk skickat in roliga historier från deras förlossningar. Är det nån som har nån att dela med sig?:)

• Svar på tråden Roliga förlossningshistorier?
  • Kiwi13

Under min förlossning 7/3-11 hände inte så mycket "roligt" förutom att när vår dotter kom och vi fick veta att det var en tjej så var min första kommentar : Men...du sklle ju vara en pojke! Barnmorskan fick kul iaf haha.
    Anledningen var att alla trodde det var en kille så jag trodde det med men helt perfekt att det var en tjej =)

• mamami77

puff, puff!

Kotten är på väg! BF 21/7 2011
  • Leelii

Puffar lite till i denna underbara tråd!!!

• LivL
    Mollyland skrev 2011-03-30 19:26:47 följande:
    Jag typ hyperventilerade lustgasen så jag tuppade av.
    Vaa?? Du låg ner hoppas jag?
  • Limonella

"Men vilken liten rumpa!" var min första kommentar. Jag hade av någon orsak föreställt mig att rumpan skulle vara lika stor som huvudet men, äh, nej, det var den ju inte.

• Greksmurfen
    Mollyland skrev 2011-03-30 19:26:47 följande:
    Jag typ hyperventilerade lustgasen så jag tuppade av.
    hihi det gjorde ja med på mins första förlossning ;)...på min andra bville jag lära mig hantera lustgasen =P så det skrev ja i mitt brev.....:) å vips så blev man hög istället =P mkt bra lustgas =P
    mamma till Maximilian född 081028
  • DetVackrasteSomFinns

Jag tyckte synd om sambon som satt vid sängkanten och klappade på mig igenom värkarna så jag kläcker ur mig:
    Vuill du schmaaaka lite luschtgash?
    Lagom full mellan två värkar :)

Svar på tråden Roliga förlossningshistorier?