• ALLIEVERDO

Roliga förlossningshistorier?

Hej, jag ska om nån månad gå igenom min första förlossning. För att inte bara vara nervös så tänkte jag hitta så mycket positivt som möjligt..förutom den sjäålvklaraste :) ett litet underverk..
    Läste i en tidning där folk skickat in roliga historier från deras förlossningar. Är det nån som har nån att dela med sig?:)

• Svar på tråden Roliga förlossningshistorier?
  • EricaN81

ja jag skulle önskia att alla fick en sådan förlossningsupplevelse som jag hade.....den var bara positiv! alla tittar så konstigt på en när man säger att det inte var så farligt o bara positivt...och jättehäftigt!

• Bebbelycka

Puffar i denna underbara tråd! Hoppas på att få bidra med en historia väldigt snart Skrattande

• Freijah
    EricaN81 skrev 2011-04-28 09:00:26 följande:
    ja jag skulle önskia att alla fick en sådan förlossningsupplevelse som jag hade.....den var bara positiv! alla tittar så konstigt på en när man säger att det inte var så farligt o bara positivt...och jättehäftigt!
    ♥ Mihai 2010-11-23 ♥
  • sosoow

Hahahaha så roligt att läsa vad ala varit med om under förlossningen. Själv så sa jag 2 roliga saker..
    den första va när jag skylle krysta så mitt iallt så slutar jag och kollar på min man och säger... älskling jag är sur på dig! Jaha säger han varför.. då svarar jag ja för att idag är det 5 år sen vi förlovade oss och du har inte köpt några blommor till mig, Alla i rummet skrattar och säger kryta ut ungen och sen får du blommor.
    Det andra var att det tog så lång tid och krysta och dom tjatar om att jag måste krysta mer dom ser huvudet inte långt kvar. Ja var så trött på dom och det kändes som jag bajsade så jag säger det kommer ingen jävla unge det ända som kommer är en stor bajskorv!!!

• Smulansmamma

Som ni alla vet så kan mycket roliga saker hända när man använder lustgas.
    Själv använde jag den varsamt, men i slutet vägrade jag släppa den *fniss*
    Iaf, när bm la tjejen på bröstet så ropade sambon att hon låg där och jag som inte riktigt var med i matchen
    viftade hastigt med händerna i luften och ropade VAR? VAR? Sambon fick ta ner mina händer och visa vägen till bebisen. Kanske bra om man öppnar ögonen oxå! *skratt*

• Crazymadde
    sosoow skrev 2011-05-08 01:31:54 följande:

Hahahaha så roligt att läsa vad ala varit med om under förlossningen. Själv så sa jag 2 roliga saker..
    den första va när jag skylle krysta så mitt iallt så slutar jag och kollar på min man och säger... älskling jag är sur på dig! Jaha säger han varför.. då svarar jag ja för att idag är det 5 år sen vi förlovade oss och du har inte köpt några blommor till mig, Alla i rummet skrattar och säger kryta ut ungen och sen får du blommor.
    Det andra var att det tog så lång tid och krysta och dom tjatar om att jag måste krysta mer dom ser huvudet inte långt kvar. Ja var så trött på dom och det kändes som jag bajsade så jag säger det kommer ingen jävla unge det ända som kommer är en stor bajskorv!!!

hahaa :) kvinnor har minnen i alla situvationer :)
  • sofiaolivia
    Smulansmamma skrev 2011-05-08 21:42:41 följande:
    Som ni alla vet så kan mycket roliga saker hända när man använder lustgas.
    Själv använde jag den varsamt, men i slutet vägrade jag släppa den *fniss*
    Iaf, när bm la tjejen på bröstet så ropade sambon att hon låg där och jag som inte riktigt var med i matchen
    viftade hastigt med händerna i luften och ropade VAR? VAR? Sambon fick ta ner mina händer och visa vägen till bebisen. Kanske bra om man öppnar ögonen oxå! *skratt*
    HAHA! Föreställer mig hur du ligger där och vifftar.... Tungan ute
  • MAM88

Efter 22 timmar på förlossningen blev det akut snitt. Jag var i chock. När lillan var ute och de skulle börja sy ihop mig vad jag om en fettsugning... Tyckte när de redan var där nere så kunde de ju fortsätta.. Haha

Svar på tråden Roliga förlossningshistorier?