sofiaolivia skrev 2011-04-19 12:49:39 följande:
HAHA ÄSLKAR DEN HÄR TRÅDEN!
Vi hade åkt in två ggr till förlossningen innan vi fick stanna kvar, var så jävla arg på allt och alla! Men när vi äntligen skrevs in så var det typ världens sötaste (utseendemässigt) BM, långt blont hår och blåa ögon, lite som en ängel! Hon skulle gå av sitt skift och hann egentligen bara visa in oss i rummet och ge mig lustgasen. Efter två inandningar förklarar jag min kärle för henne "Åh du är så vacker och så snäll, tack för att du la in mig och gav mig lustgasen! Jag vill ha dig heeeela tiden!!" Nu efteråt inser jag att jag bara hade henne som BM i ca 5 min ;)
Sen när det äntligen var dags för EDA så kände jag ju igen läkaren. "Åhh fan det är ju min mormors granne! Härligt med lite småländska" Min sambo bara satt tyst bakom mig och sa INGET! Barnmorskan sa efteråt att han hette typ Muhammed och pratade INTE småländska, men att han hade blivit glad för den fina komplimangen! =)
Och sist men inte minst, när jag ska skulle till och klämma ut ungen så var alla i rummet så himla hurtiga och glada och peppade på mig. Tillslut orkade jag inte höra på nå mer och bad alla att hålla käften och "speciellt du där nere" och pekade på min barnmorska som skulle fånga lilltjejen!
Meeeeer historier tack! =)
haha underbart!