När jag kom in till BB var jag öppen 6 cm redan, och hade riktigt ont såklart. Medan jag ligger där på sängen håller min man på med kameran, samtidigt som jag ber honom om vatten. Ja, säger han, men fortsätter fiffla med kameran och fattar inte att jag menade omedelbart. Jag säger till honom en gång till, rätt så mycket surare, och då ser jag att han ler, vilket får mig FLY FÖRBANNAD (av någon anledning) varpå jag skriker på ren göteborgska (vilket jag inte ens kan härma i vanliga fall) MEN FÖR SJUTTON GUBBARRRRRR, DET HÄR ÄR INTE ROLIGT! Då skyndar han sig att ge mig vatten, varpå jag lugnar ner mig, sen visar han mig kameran där han filmat mitt lilla utbrott utan att jag visste om det. Har skrattat åt det många gånger efteråt.
Senare blir det lite komplikationer och de ska sätta sugklocka, men först måste de ge mig en spruta där nere, och då hör jag hur bm säger till studenten: oj akta så att du inte sticker i huvudet! Som tur var gick allt bra och precis när de höll på att sätta sugklockan lyckades jag krysta ut min son utan hjälp!