Nu behöver jag verkligen era råd.
Tagit gravtest och det var som väntat inte positivt. Jag är ju bara på dag 20 (brukar ha cykel på 28-32 dagar). Men molvärken fortsätter och när jag är på toa (ursäkta den precisa beskrivningen) och spänner nedre delen av magen så kommer en brun flytning med "flagor" i. Det är en ganska tunn ljusbrun flytning med brunare "flagor" i. Ser verkligen pre-mens ut. Vad gör jag nu om mensen kommer?! Jag har gynläkarens privata mobil (hon gav numret till mig men sa att jag absolut sista hand ska använda den utan först ska jag nå henne via växel eller direktnr och då menade hon på arbetstid) och funderade på att skicka ett sms. Men det här är hennes sista semesterhelg så det känns inte ok....
Frågan är nu:
1. Om mensen kommer igång så här tidigt (vilket den aldrig gjort, har snarare dröjt 33-35 dagar på sistone) är det verkligen "smart" att starta ivf-behandlingen som planerat. (korta metoden med puregon och orgalutran) Känns som om det är något galet i kroppen. Brösten har spänt sen ägglossningen, bruna flytningar, molvärk.
2. Om mensen kommer igång idag så blir sprutstart först på mensens tredje dag, på måndag isf. Är det okej?
3. Är det ens möjligt att göra behandlingen den här månaden eftersom CvL är bokade till v. 34-35?
Hjälp!