• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Wow Enya, det plusset ät ju klockrent!! Hur har dagen varit Flört Fått nåt gjort..?! Drömmer

• Zinfandel

Sunseed: det finns väl en utdrivningspunkt mellan tummen & pekfingret också om jag inte minns fel..?

• Zinfandel

Lenafena: inte måste du väl åka till Gbg för UL?! Nä, det kan inte vara möjligt.... Charlottamottagningen verkar väl ok..?!

Maryhe: Många här har plussat på RD5 med blastis så du kan testa snart Glad 

Grattis 34:an!! Bra initiativ!! 

• Zinfandel
    Lenafena skrev 2011-09-09 20:47:12 följande:
    Charlottamottagningen tar inte emot om jag inte går där hela graviditeten tyvärr, har ringt och kollat :(
    ... och det vill du alltså inte...?
  • Zinfandel
    Lenafena skrev 2011-09-09 21:57:51 följande:
    Nej, det är 7 mil dit plus att det är ett annat landsting så jag måste ha synnerliga skäl för att få gå där. Nu är det inte så många BM-besök, men de blir ju fler. Då kan det vara skönt att hålla sig här i Åmål. Däremot kan jag välja att föda på Karlstads sjukhus i stället för NÄL som ligger 10 mil härifrån, så jag får väl nöja mig med det ;)  Men KUB och RUL måste jag göra på NÄL (Trollhättan). 

Nåväl, det är ett angenämt problem, så jag ska inte klaga :)
    Okej, jag fattar inte riktigt men du har säkert bra koll på alternativen! Skrattande
  • Zinfandel
    Inanna Li skrev 2011-09-10 12:48:27 följande:
    När min blastis fäste fick jag otrolig värk mitt i natten ca 2 dagar efter insättning. Kanske inbillning men jag tror på att det kanske var vidhäftningssmärta!
    Häftapparaten Skrattande
  • Zinfandel

Linköping: beklagar men jag gillar din kämparanda, ett sista försök till!! Ring CFC och be om ett utlåtande åtminstone! Och som du märker på vad Maryhe mfl beskriver så är inte åldern utan värdena det avgörande i väldigt många andra länder så be om expertutlåtande först!

34:an: jag förstår precis hur du tänker men för min del så är jag lite trött på lull-lullandet på kliniken här, visst känns det skönt de första gångerna men nu kan man ju liksom apparaten kring det hela så kompetensen känns betydligt viktigare och innebär det då att det ena utesluter det andra och löpande-band så får det väl göra det och man får fokusera på nåt annat.... Kanske du kan försöka tänka så, så att det går lättare..? Tänk i målbilder, bebben Solig

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?