IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Men Boe, jösses!!! Men halleluja!!! Underbart!! GRATTIS!!
Men Boe, jösses!!! Men halleluja!!! Underbart!! GRATTIS!!
Boe: det gick ju bra trots nackmassage
Nu börjar vi faktiskt får riktigt bra statistik med tanke på "omständigheterna"!! Häääärligt!
Syskon: här hålls alla tummar!!!
Turild: så myyysigt
34:an: huvudsaken du får bort cystan, det är snart din tur!
Slemmis: nu är det lite OT här..... Men vad du än gör, svara inget, skicka inget vidare, lägg ner det. Nu pratar vi om era göra-barn-försök istället!!
Fjällis: du är bra du!!!
Fjällis: härligt bra gynbesök!! Bara en sån sak kan ju få en på bra humör flera dagar!
Skytten: för fasen, här missas det inga ÄL
Jag hade kört B12, D-vit, folsyra & omega 3.
Ang Ludmila så var jag beredd på att åka men sen var det som sagt fullbokat & semester så då sparade jag 6000 kr och skramlade ihop till kuren själv. Jag ansåg inte att diagnosen var det viktiga (!), det var bara att köra och hon hittar ju nåt på alla . Många har friskförklarats av sina gyn på "samma" prover men de tar ytliga prover, Ludmila tar tydligen längre in och kollar i microskop. Min gyn sa att jag inte hade BV men när jag lät göra odlingar i labbet så visade det sig att det fanns en förhöjning. Trots att jag inte har träffat kvinnan så har jag förtroende för henne och det är så många som lyckats efter hennes dunderkur.
Gravid-Enya: Biverkningarna ökar för fullt nu, sådär skoj men men!!
Slemmis: nidblödningar är ett FL-fenomen och väldigt ovanligt ute i härliga verkligheten Precis som orden ruva & ÄP!