Linköping! Ta nu en rejäl jordhög och fyll det där hålet. Sen ställer du dig ovanpå och hoppar jämfota. Det finns många länder som tar emot dig fortfarande. Det finns fortfarande chans till både ägg- & embryodonation. Det finns fortfarande möjlighet till adoption. Sen finns det massor med barn som behöver fosterhem. Slutligen finns även surrogatalternativ. Självklart ska ni inte beta av denna listan i turordning men jag du ska veta att dörren inte stängs nu, det finns fortfarande alternativ & möjligheter, det är inte kört än. Du kan göra flera av dessa alternativ även när du är i klimakteriet, om du vill. Snöa inte in på svensk fertilitetspolitik. Glöm inte att 43 är en rekommendation från socialstyrelsen och inget annat. Res du dig upp, sträck på dig och rensa tankarna!! Kram
Kalimero: ja, vi hörde ju att det tom är bättre i Guatemala.... Ja du, tänk på min gyn som i 20 år sagt att jag ser "såå perfekt ut", nu vet jag en hel massa till som man nästan skulle anmäla honom för att inte ha tagit reda på tidigare.