• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Kalimero: det är ju jättebra resultat!! Skrattande

• Zinfandel

Mamma Gås: för att de får in sina pengar ändå, antar jag Obestämd

Härligt med en ny ruvarliga!!

• Zinfandel

Oceanney: härligt att höra att det inte måste kosta skjortan!! För vår del har det än så länge inte varit så dyrt tack vare gratisförsöken, vi är uppe i 25000 för 5 försök (+ en omgång högkostnad 1800 kr). Däremot har det varit fruktansvärt dyrt med tanke på det jag vet idag, att har de inte gjort sitt yttersta. Nu sjunker chanserna dramatiskt och jag känner mig snuvad på dessa näst intill meningslösa försök. 1 VUL/försök har jag fått de två senaste försöken och utifrån det sätts medicinering och återföring. För att inte tala om immunologin som inte är av nåt intresse.

Skytten: du kan väl ta och börja skriva lite snart, här finns en uppsjö med material.......

Tea: välkommen! Här är de sidor jag tycker är bäst om sköldkörteln.
    skoldkortel.info/gravid-infertilitet.aspx
    www.hypo2.info/

• Zinfandel

Katte: varför känner du så? Är det "bara" en känsla eller är det nåt mer..? Hör av dig efter kontrollen idag. Jag tror nog att alla gravida, åtminstone efter IVF, känner så till och från. Bebbarna kommer ändå! Var rädd om dig, kram

• Zinfandel

Det ska bli så kul att följa dig igen Oceanney! Hur känns det nu med en liten hemma och igång i processen igen?

• Zinfandel

Vill bara säga till alla i denna tråd hur GLAD jag är över att ni kämpar vidare, att ni inte har låtit bitterheten ta över och att ni väljer att se möjligheter (till skillnad från andra +40-trådar...). Jag är så STOLT över att tillhöra denna grupp för den är inspirerande, informativ, stöttande, peppande och rolig! Här ger vi inte upp!! Hjärta{#emotions_dlg.flower}

Har nu haft ett samtal med min favoritläkare, han som är min hjälpande hand i detta. Mitt tsh har svajjat som vanligt under behandlingen men inte krisartat. Jag berättade min frustration över kliniken och att de tex inte tagit ett blodprov på mig på över 1 år, han gapskrattade (ja, vi har samma humor.. Skrattande) och skrockade att "du är ju lika värdefull som ett kylskåp" och haha, ja, det är så det känns!! Flört

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?