• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Turlid - Du är i mina tankar! Jag läste om ditt KUB-test! Hoppas så att du får ett bra svar på fostervattenprovet! Massor av kramar!

• Inanna Li
    Zinfandel skrev 2011-08-01 10:18:50 följande:
    Inanna, ditt paket är på väg ;)
    Tack vännen! Vi får se när jag börjar använda det. Troligtvis väntar jag till nästa (sista???) IVF (som jag hoppas aldrig blir av) . Det gör nog mer nytta då! Och om jag inte behöver det så kan jag ju skicka vidare till nån annan! Måste ju vara optimistisk även om det är svårt Skrattande
  • Inanna Li
    Fjällsippan skrev 2011-08-01 21:01:22 följande:
    Inanna; välkommen tillbaka. Vi har saknat digHjärta!
    Tack kära vän! Jag har saknat er också Hjärta
  • Inanna Li
    turlid70 skrev 2011-08-01 22:33:47 följande:
    Tack vännen! Kul att se dig och är så glad att du tänker framåt. Det måste bara funka snart! En fråga, har du testat albyl minor? Kanske är värt att göra det nästa gång. Jag har ju tagit from dagen innan ET och fortsätter med dem ett tag till.

Försök att hitta en gyn som kan göra samma undersökning som Zinfandel, man får gå ett par gånger men det kan funka faktiskt att få till det utan Ludmila i Sundsval. Lyssna med Zin om alla tester, jag har ju också lyckats delvis strax innan sista försöket och visst hade jag BV, fick en kort behandling och kan inte låta bli nu att tänka att det hjälpt. GBS får alla gyn ta tester på, man får kanske dra till det med något. Lycka till! Kramar tillbaka.
    Tack! Jag försöker tänka framåt även om det är svårt men jag har ju inget annat val och än är det lite för tidigt att ge upp. Jag ska testa Albyl minor nästa gång då min läkare inte vill skriva ut Trombyl. Har läst att man kan ta 1/4 tablett under ruvandet. Får se vad jag kan göra angående gynundersökning.
  • Inanna Li

Kalimero - Nu måste det bli din tur att lyckas snart! Ingen annan har kämpat så mycket som du. Det är beundransvärt att du orkar fortsätta! Håller mina tummar för din nästa insemination på CFC!

• Inanna Li
    kattenizze skrev 2011-08-02 15:30:04 följande:
    Innana: Kul att du är här igen!! Lycka till med frysisarna!!
    Vad konstig min text ser ut....skruttdator.
    Tack Solig Det ser ok ut med din text här!
  • Inanna Li

Kalimero - Grattis till avklarad insemination! Med spermier av toppklass ska det gå vägen! Heja heja heja Solig

• Inanna Li

Snösport - Grattis till ditt nya liv! Go for it! Fantastiskt att uppleva förälskelsens rus! Hoppas det kan ge en liten Baby också!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?