• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

sushikatten skrev 2011-06-15 16:38:58 följande:

Innana8:  Helt underbart! Jätte grattisar å vad du har varit duktig å väntat så länge.  kul med tvillingar:)
    härligt att det visar sig att det går fastän åldern. Ser framemot september för då ska det köras igång igen. Jätte grattisar igen! hippi hurra!PlusSolig

Tack sushi! Ja visst kan det gå fast man är en "åldring"! Och även om det inte gud förbjude skulle gå hela vägen är det ändå bra att lyckas bli gravid på 2 försök av 5 tänker jag nu för att lugna mig! Hoppas på dig i september! Kram Hjärta!
  • Inanna Li
    turlid70 skrev 2011-06-15 16:22:38 följande:
    Jaaaaaaaaaaaaa! Så underbart! Äntligen vännen, grattis grattis och grattis igen.

Kommer ihåg i början när tråden startades, då var vi inte så många. Du och vi skule kämpa tillsammanns och nu är vi här, exakt ett år senare. Vilken fantastisk dag!
    Tack Hjärta! Precis! Det var nästan bara vi två här i början för ett år sen och då lovade vi att kämpa tillsammans och nu har vi båda lyckats på försök 5! Det känns fantastiskt!
  • Inanna Li
    turlid70 skrev 2011-06-15 16:33:11 följande:
    Så gjorde jag också, 3 st fram till för en vecka sedan ca, sen 2 st och from idag tar jag bara en till natten. Läkaren sa till mig att göra som jag vill med det, men det behövdes inte tyckte han, jo då tänkte jag, tom v12 då ska jag göra NUBB undersökning den 20/7. Inskrivning hos BM den 11/7 och då lämnar jag alla prover till NUBB/KUP eller NUPP vad den nu heter.
    Bra att du också resonerar så! Klokt beslut att inte sluta med proggisar för tidigt!
  • Inanna Li
    Spears skrev 2011-06-15 17:36:37 följande:
    Åhhh va kul!! Grattis!!! Kramar!!
    Tack! Kram tillbaks Solig!
  • Inanna Li
    Sunseed skrev 2011-06-15 17:41:24 följande:
    Men vad är det jag läser!! Jag är bara inne som hastigast och ögnar lite snabbt och ser ett JÄTTEGLATT besked. Ett stort och varmt grattis!!!
    Tack! Hoppas allt är väl med dig! Kramar om Glad!
  • Inanna Li
    Nu Syskon skrev 2011-06-15 19:59:59 följande:
    En sak till Innana.
    5e försöket är ett turförsök, vi fick vår dotter på 5eSkrattande
    Så klart är det ditt sista.
    Tack Glad! Skönt att veta att fler har lyckats på femte försöket! Hoppas det blir syskon för er snart!
  • Inanna Li
    Fahlvik skrev 2011-06-15 20:16:31 följande:
    Inanna: Grattis till Plus! Allt tydde ju på det men det var skönt att du fick det bekräftat också! Äntligen!

!
    Tack Solig! skönt att lyckas efter 3 behandlingar och 5 försök som tagit precis ett år! Måtte det gå hela vägen nu! Kram!
  • Inanna Li
    linköping68 skrev 2011-06-15 20:42:24 följande:

Inanna: Många grattis till Plus , så underbart!!!!!!

Tack! Det funkar för oss 68:or också så ge inte upp Solig!
  • Inanna Li
    No Ka Oi skrev 2011-06-15 20:45:42 följande:
    Vilket otroligt stort leende jag fick när jag läste om att du testat positivt idag Inanna!! Helt underbart!! Grattis!!! Och ett stort grattis till dig oxå Turlid som fick se ett pickande hjärta. Det är ju en underbart ögonblick!!
    Tack Hjärta! Turlid och jag har kämpat ett år i denna tråd så nu var det bra att vi båda fick positiva besked idag!
  • Inanna Li
    Skruttefia skrev 2011-06-15 22:02:13 följande:
    Grattis Inanna till ditt efterlängtade plus
    Tack min vän Glad!
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?