-
Ja, eftersom du kände dig tvungen att kommentera mitt inlägg överhuvudtaget!butterflower skrev 2011-06-28 22:31:44 följande:Skit?
-
OK! Sorry! Men det händer väldigt mycket med en kvinnas fertiltet mellan 45 och 50! Rent statistiskt förstås! Alla är ju individer!butterflower skrev 2011-06-28 22:34:20 följande:Jag tyckte bara att det var underligt att du tycker att 5 år gör så stor skillnad.
-
Tack !kattenizze skrev 2011-06-28 22:38:29 följande:
Inanna: Lycka till nu imorgon!
-
Och jag är så dum som svarar på såna här inlägg! Brukar för det mesta skita i att ge mig in i debatten när jag blir provocerad av något! Det brukar ändå aldrig leda nån vart! Det är som politik och religion som man aldrig ska debattera med någon! Då kan man få ovänner för livet ! But don't mess with a pregnant woman
-
Håller med dig Snösport! Vill ha vår fina underbara tråd tillbaka
-
**VÄNTAR PÅ NYTT FÖRSÖK***
Mimmsann72, 39 år, IVF/ICSI 3 i höst
Hönan 38 snart 39 år, Stockholm ICSI 3 i höst
Fruttan, 37 år, Stockholm, IVF Sophiahemmet. (Syskonförsök 3)
Mia, 42 år, IVF2/FET 1 i augusti/september
Mammagås, 38 år, 3 IVF:er. Bor i Örebro, gör IVF på CvL, FET 1 i sep
Snösport, 42 år, sista försöket i höst Falun , bor i Luleå.
Syskon Nu, 41 år, IVF Kliniken Sthm, 5e och troligen sista Syskonförsöket i Aug. Sparar en eskimå till sen.
mamman0301 39 år IVF Cura Malmö IVF 2 börjar med sprutor ca 15 aug
Inanna 42 år, 3 ICSI och 2 FET, MA i oktober 2010 och juni 2011. Kanske nytt försök i augusti!
***SÄNGHALMSLIGAN***
Fjällsippan, 43 år, Stockholm, syskonförsök nr 6 på CvL (FET) i aug, ÄL 15/6, BIM 30/6
Zinfandel, 39 år i Skåne, 3 ET & 2:a FET i sept. ÄL i mitten av juli!
Lenafena, 41, Åmål, IVF1 Carlanderska maj 2011. ÄL 12/6, BIM 25-27/6
Enya70, 40 år Uppsala, BIM 1/7
pralinen.jessica, 38 är, 2 ET, sätter in 2 eskimåer i aug ÄL 30/6
Boe, född 72, Stockholm, syskonförsök 2, FET CvL, sept 2011
Slemtorsk i din bralla, född 73, Västra Götaland, halvsyskonförsök (får man väl kalla det) IVF i höst***SPRAYAR***
***SPRUTAR***
buzanss 39 år Fertilitetetskliniken IVF 1 sprutstart 26/5
***ÄP/ET***
***RUVARE OCH TESTDAG***
Thuleslapper, 38 år, IVF 3, USÖ/ Gripen ET 9/6 TD 24/6
***GRAVIDA***
Fahlvik, 40 år, syskonförsök IVF nr1, BF 18/7, bor i Göteborg
dallas, 37 år(38 i maj),syskonförsök 1 ,Carlanderska, bor ca 25km söder om Gbg
Kattenizze, 38 år, korta metoden, BF 26/12
Chichisita, 40 år, bor i Guatemala, IVF 2, korta metoden, BF 29/12
Spears 42 IVF 3 korta metoden , TD 13/5, BF 14/1
Turlid, 40 år, bor i Norrtälje, IVF2 på CvL, TD 24/5, BF27/1
Snösport, 42år, spontangravid just innan IVF6,Luleå gått i Falun BF27/1
No Ka Oi, 39 år, Göteborg, Carlanderska, FET, BF slutet av jan.
Inanna, 42 år, Göteborg, ICSI 3 (försök 5 totalt), BF 14/2
Min Tur, snart 38 år, Halmstad, (3st ICSI + 1 FET , 1 MA 06-07,annat förhållande) 1:a IVF BF 30 jan
***FÖDDA***
Oceanney, IVF/ICSI nr1, dotter född 27/2 2011
***Övrigt***
Linköping68: 42 år , hemmaförsök för tillfälltet
pp08, 40, hemmaförsök, kanske ny IVF(nr6) till våren
Sushikatten 42, hemmaförsök ett tag framöver
Myrslok69, 41 år, avbrutet ivf vid vul = hemmaförsök!
Hispan 39 år, hemmaförsök till i höst.
Betty Boop, 38 år, 3:e PGD-försöket på Huddinge sjukhus.
Lumix, 40 år, syskonförsök på Shady Grove, bor i USA, FET ?, p-piller istället för spray.
Hoppaspåenliten: 38år Invätar IVF i februari, bor i skåne.
Glenda Glad, 40 år, Malmö, Syskonförsök nr1(IVF2), spraystart 4/3
Mary73: 37 år Syskonförsök IVF 2
Eviglängtan, 39 år Skåne, (IVF3, syskon). Troligtvis i april
Riita, 40 år Uppsala, IVF1, FET2
Skytten, 39, Stockholm, IVF1 i augusti
Rowanda, 40 år (född -70) syskonförsök nr 1 Falun maj 2011. Hemmaförsök sommaren 2011.
-
Tack kära vänner i denna underbara tråd för pepp, omtanke och tumhållning! Tyvärr blev det värsta tänkbara besked ! Min graviditet avstannade redan i vecka 5 så det är ett nytt MA! Tom hinnsäck på VUL! Jag ska på nytt VUL den 11 juli för en sista koll innan ev skrapning. Hoppas att blödningen kommer i gång av sig själv! Annars får jag en skrapning om ett par veckor! Känner för att hoppa av IVF-karusellen då jag förstår att min äggkvalité helt enkelt är för dålig för att det nånsin ska lyckas! Åldern verkar ha tagit ut sin rätt! Men det blir kanske ett sista försök i augusti innan vi ger upp helt! Om jag inte orkar vara här på ett tag nu så tackar jag på förhand för tröstande ord och kommentarer! Önskar er alla en skön sommar och att era sänghalmsförsök leder till plus! Jag och min sambo har ju tyvärr inte så stor chans den vägen !
Massor av kramar och !
-
Hej alla! Kikar in lite! Tack för alla vänliga ord ni skrivit till mig! Ni är världens bästa tjejer! Jag har en veckas semester kvar och ska fortsätta ta det lugnt. Jag går nu en promenad på ca 50 minuter varje dag för att skingra tankarna och för att försöka gå ner de ca 10 kilo jag gått upp sen jag började med IVF förra året. Ska göra FET tidigast i september om äggen klarar upptiningen!
Jag gjorde skrapningen för ca 2 och en halv vecka sen och har först idag slutat blöda. Nu är det bara att vänta in nästa mens. Kankske det blir en ÄL emellan så vi kan hemmaförsöka om 1-2 veckor!
Har inte totalkoll på var alla befinner sig just nu men önskar er lycka till med hemmaförsök och sprutor!
Har kikat på nätet om Ino Plus efter att ha läst i tråden igår och är intresserad av att testa. Köper gärna av dig Zin om du inte vill fortsätta!
från Inanna!
-
Hönan skrev 2011-07-31 13:06:08 följande:Hallå där! Är nu tillbaka från semestern och har inte hunnit läsa allt fantastiskt ni skriver! :) Fick äntligen tant röd i onsdags 5 dagar senare än normalt grrr... Började då min sprayning av Synarela. Är det nån som har erfarenhet av hur lång tid nedregleringen brukar ta innan man får börja m sprutorna? Har fått Menopur även denna gång. Må så gott alla nu ska jag fortsätta fira min 39 årsdag :)
Grattis Hönan! Bra att du har ett helt år kvar till 40 ! -
Tack alla! Det känns bra att ha i frysen men jag är lite orolig över de frysta embryonas inre kvalité och om jag nånsin kommer få nåt annat än MA.
Fahlvik - Grattis till Lykke! Så underbart att han äntligen blivit välkomnad till världen!