kattenizze skrev 2011-06-27 11:36:33 följande:
Veronica: Beklagar verkligen. Jag hade hoppats att du skulle följa med mig på den här resan. Fy så tråkigt. Men jag förstår att orken är slut,
Inanna: Du kanske inte har tänkt på det än, men ska du/ni göra KUB? Jag har också sett en tom hinnsäck. Och jag blev gravid igen! Ska hålla tummarna för dig på onsdag.
Idag har jag sett de små liven, hjärtana pickade på så fint. Jag är i 13+6 idag, tiden bara rusar iväg. Jag fick 1:16929 på KUB-testet vilket är jättebra siffror, så jag ska inte göra FVP. Det rekommenderas bara om man har 1:200 tror jag. Puh, ännu en milstolpe avklarad. Nu ska jag vara mallig över mina siffror idag trots att jag fyller 39 i sommar så kan man få bra siffror! Hoppas det är ok att jag skriver om detta i denna tråden, hojta till annars. Jag hoppas jag kan inge hopp för de av er som kämpar.
Tack! Hoppas det inte blir en tom hinnsäck för mig på onsdag. Skulle dock önska att jag mådde vansinnesilla så jag kunde vara säker på att jag fortfarande är gravid på riktigt. Grattis till fina siffror. Jo, jag ska göra KUB och NUPP om jag kommer så långt i graviditeten och blir det bra siffror hoppar vi nog över FVP: