Snösport skrev 2010-12-21 16:23:33 följande:
Mamma Gås:
Mej känner du väl igen
även om jag inte behövt bearbeta min klinik så är födelseåret -68 så är et inte alla kliniker som vill ha en där längre tror jag hon menar. Jag är också -68 men hade som sagt fina ägg och alla försök tror jag har TSH värdet gått upp så de vill gärna att jag testar ingen korta metoden även om jag underar om det går så ska vi testa. Så alla kliniker är olika och även beroende på bakgrund hos pacienten , antal försök mm.
Hihi.., ja absolut känner jag igen dig
Trevligt att vi följs åt här oxå
Är allt bra med dig?
Hur är det på Falun, kan de tänka sig att behandla även efter 42? Hur har de kollat dina ägg? Vi pratade med läkaren sist vi var på CvL men jag fattade det som att det inte riktigt gick att kolla.. Annars fattade jag fel el så kollar dom inte sånt där.. Men det känns som det är en ganska viktig sak att kanske behöva veta, om det kanske är därför det inte tar sig.. Mm, känner att jag funderar mer o mer både på gott o ont. Jag blir ju mer medveten o kan fråga mer.
Men nu är det snart jul o tid att njuta o ta hand om varandra!! Hoppas verkligen din kropp hämtar sig bra!! Jag har börjat gått till en människa som jag har stora förhoppningar till att han kan hjälpa oss el rättare sagt min kropp att komma i balans.
Kram kram
Ps. Hur kallt har ni idag??