IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
turlid - Lycka till med kommande FET! Tänk att din son redan är 13 månader!
Sunseed, när började du med progynom? I Packsedel står att man ska börja påcykeldag 5, jag har passerat den men det är fortfarande ca 1 vecka kvar till återföring, dags att börja ta den kanske?
Vi4, vilka underbara nyheter, jag är så glad för din skull . Jätte grattis!!!!! Nu håller jag tummarna att det går vägen för er denna gång. Kram
Åh, men tack Fjällis, du är som alltid mest påläst! Tack Sunseed!
Det var nära att jag tog en tablett idag, försökte bara räkna ut bästa tid mellan alla andra intag. Nu vänar jag förstås till återföringsdagen.
Tror att jag känner av att min ÄL är på g, kanske för att det inte blev någon förra månaden, börjar testa med stickor imorgon.
Oh, Sunseed, ögönen tåras när jag läser om dina åkommor . Återigen känner mig väldigt lyckligt lottad att det gick så bra för oss trots allt. Gravid på 5e återföring och mådde oförskämt bra under hela graviditeten.
Just nu mår jag inte så bra dessvärre, förkylning eller influensa härjar hårt i min kropp. Naturligtvis fick jag en alldeles underbar glad gubbe i morse. Hade varit klokt att passa på i sänghalmen också, men det känns att jag inte skulle överleva större ansträngning....
Det känns för j-v-gt, just den här cykel känns jätte bra, kroppen mår bra för övrigt, lågt TSH, ingen svamp eller BV känns störa.
Pratade med kliniken och vi skulle avvakta till på lördag, då ringer dem igen. Återföring blir på söndag om det blir någon.
För oss sluttar vår IVF resa här. Inget av våra 2 frysta embryon klarade sig . Båda dog direkt efter upptinningen enligt Torbjörn på CVL, det lät så brutalt när han sa det.....
3 av 4 dör sa han, blir så arg, förut pratade dem om att 75% procent klarar sig, det är precis tvärtom! Varför promt frysa fina embryon och inte sätta tillbaka två på en gång istället? Det var väl det jag ville, men dem övertalade mig att sätta in bara ett, jag saknade det andra så fort vi gick ut från kliniken för snart 2 år sen och det gör jag nu också fast 1000 ggr mer...
3 av våra 3 frysta embryon klarade sig på KS, hade dem inte gjort det skulle jag aldrig låta mig övertalas....
Gamla sår rivs upp, varför skrota våra andra 7 st embryon , varför inte långtids odla dem och se vad som händer...
Sorgen behöver lägga sig och jag måste vänja mig vid tanke att det inte blir fler barn...
Jag kommer att titta in här ibland och läsa, troligtvis inte skriva dock. MEN ni, fina fina vänner, har alltid mitt stöd ändå, även i det tysta. Jag hoppas att ni alla får uppleva lyckan att få sitt så efterlängtade barn. Kram på er alla och lycka till
Härligt med nya underverk! Grattis Hemulen och Sunseed till era små! Kram
Håller tummarna för er andra som fortfarande kämpar och slutar aldrig hoppas för att ni får uppleva samma lycka. Kramar till er alla.
Grattis V5! Så otroligt glad för er skull. Vilken resa
Förstår dig precis ang den lycka du känner. Vårt underverk är snart 2 år men vår lycka över honom är enorm. Jag önskar så innerligt att ni alla ska uppleva den. Tänker ofta på dig Zinfandel och hoppas...
Grattis Ypke och Veronica1 till era graviditeter! Vilken glädje!
Kram på er tjejer.