• Zinfandel

Söte: det var Fjällis som beskrev spök/svagt, jag besitter tyvärr inte de kunskaperna Flört

Victoria: attans men ja, vad göra. Bara att vänta!

Kalimero: hur mår du...? 

• Zinfandel
    callimero skrev 2011-11-15 11:38:31 följande:
    Jag kunde inte hålla mig så jag smög iväg ett mail till CFC med frågor om spindelmicroskopet och ett litet tillägg att jag sitter på hotellet och är nervös. Fick svar att jag kunde ringa upp och gjorde så. Trodde att hjärta skulle slå slag ut ur bröstkorgen innan hon berättade att alla tre var befruktade. Måtte de hålla nu tills imorgon!
    Jippie!!! Underbart!! Skrattande Wow, nytt jobb och nu flyter allt som det ska Solig Åhh det är så häftigt!!!
  • Zinfandel

Håller med Kalimero, klokt skrivet Vi4! Det är dessutom klokt att faktiskt resonera kring dessa tankar emellanåt.

• Zinfandel

Turild, vad kul att se dig igen!! Hur är det? Växer & frodas..?! Solig

Vad bra att du nämnde Levaxin, tänkte på en sak för er som nyligen börjat ta det. Det är allmänt känt att inte ta det tillsammans med järn eftersom Levaxinets effekt rubbas då men jag har märkt att det gäller alla andra piller också, alltså om jag tar Levaxin 2 tim före allt annat så mår jag bättre! Detta bekräftades även av min läkare som märkt samma fenomen hos flera patienter.

• Zinfandel

Lycka till nu idag Kalimero & Inanna med alla era finfina embryon!! Bra jobbat båda två till bra resultat!! SkrattandeSoligHjärta

• Zinfandel
    Fjällsippan skrev 2011-11-16 11:18:49 följande:
    Zinfandel: har du gjort en sammanställning på immunproverna som ingår i Beer's utredning? I så fall, har du möjlighet att inboxa dom till mig? Vore helt suveränt - jag ska försöka få till en utredning på mina eksem (början till psoriasis?) och vill "puffa för" vissa prover !
    Ajaj kapten, I fix!! Skrattande
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?