• Boe

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Enya???

• Boe

Åhhhh Enya! super duper monster GRATTIS!!!! Njut nu & ta en dag i taget! kram

• Boe

Åhhh nej då är det helt kört för mig ang punkterna. Har haft sjuuuuk huvudvärk i ett par dagar & gick idag på nackmassage! Ont som tusan men nu känns det bättre i huvudet men med den punkt tryckningen så är nog allt, om nu något varit där utdrivet:(

• Boe

Beklagar verkligen syskon!!! Tråkigt! Idag är det BIM men ingen mens ännu. Fortfarande minus på stickan. Förra gången plussade jag på RD10 tror jag. Lite lite hopp finns det kvar! Känns dock som mensen är på väg. Vi får se...idag RD 7.

• Boe

Tack alla för gratulationer! Känns helt overkligt. Hoppas nu att det håller i sig! Skytten- Det är FET efter IVF 3 på CvL. Lovande eller hur;)

• Boe

Zin- visst är det otroligt trots nackmassage och på tok för mycket koffein. Mamma Gås- skrämmande likt. Jag kommer hålla tummar & tår för dig! Slemmis- jag känner 2 som blev gravida på 1:a försöket. Själv kom dottern på försök 2. Precis som då har jag absolut inga symptom. Känner inget alls. Konstigt! Kram till alla

• Boe

Tack alla goa! Syskon- nu hoppas jag starkt på dig!!! Ego- OM nu detta håller i sig så kommer bebis 3 mån innan jag fyller 40. Vore kanon tajming. Jag är dock skeptisk tyvärr efter min förra graviditet med blödande polyper, katastrof KUB etc. Men glad som tusan är jag och hooooppas massor! Vem har nästa TD?? så mycket spännande här nu! Kram på Er

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?