• Boe

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Fjällis,

Aha, blev lite orolig att du gjort alla på CvL & att de inte var så bra på FET. Ja visst är det märkligt med denna oförklarliga barnlöshet. Precis nu i veckan har två bekanta tidigare oförklarligt barnlösa med IVF i bagaget blivit spontan gravida??? Verkar dock inte hända mig. Men om ett par dagar får vi se.....

• Boe

Thuleslapper,

Grattis vilken enorm mängd med ägg! Håller tummarna för fin befruktning nu!

• Boe

Mamman,

Jag har småblött i ca 4 dagar efter ÄP. Ganska rejält direkt efteråt. Så det är nog bara normalt!

• Boe

Inanna,
    Att du kan hålla dig! Guud så spännande!!!

Hur går det för alla andra ruvare?

Själv så känner jag ingenting men svimmade idag för första gången i hela mitt liv men tyvärr tror jag det berodde på solsting. Promenrade i snabb takt med barnvagnen & var på studentuppvakning på en skolgård med 10 kg bebis skrikandes på armen i 30 min så det berodde nog på det. Otäckt var det men man kan ju inte låta bli att undra & hoppas lite att det var ett tecken???

• Boe

Fjällis,

Låter ju hur spännande som helst! Hoppas att hemma försöken fungerar!! Och om inte det dina frysisar!

Ego, fick brevet från CvL om frysisarna. Läkarna sade ju vid ÄP att fem var klara för frys och att det säkert skulle bli ca 3 till men det vart endast fyra. Vi är dock glada över det men blev lite förvånade då det kändes som han "lovade" minimum 5. Konstigt att man anpassar sig efter resans gång. Ja menar hade de sagt 4 vid början hade jag ju ropat högt över det men nu blev man ju lite besviken.

Annars går ruvningen bra., har lite molvärk då och då men ytterst sällan. Försöker att ställa in mig på båda resultaten. Ni kommer att tycka att jag är galen men jag testar varje dag! Köpte ett 100 pack ÄL test vid våra hemma försök & har så himla många kvar så jag bara kör på med dessa. Förväntar mig inget svar förrän kanske tidigast måndag men kan inte låta bli på mornarna. Måste ha absolut världsrekord i tjyvtestning. Haha....

Önskar alla en härlig lördagskvällHjärta

• Boe

Inanna,
    Nu måste du bara testa, jag känner på mig att det är ett Plus . Allt talar ju för det med utebliven mens etc. Hoppas verkligen!

Fjällis,
    Ovitrellen gav utslag i tre dagar efter ET bara så det var ju inte så länge!

Enya,
    Tack för stöd!

Idag känner jag absolut ingenting! Har börjat tappa hoppet lite. Sist plussade jag på RD 13 och idag är det ju endast 9 iof sig. Försöker leva som vanligt! Var idag & hård tränade Piloxing! Jösses vad roligt det var! Varför har jag inte gjort det tidigare? Rekomenderas varmt!

Kram till alla kämpare!

• Boe

Zin,
    Japp dags för TPA dagar nuFlört
    Piloxing är någon blandning av Boxning, pilates & dans. Super kul, jobbigt & kanon musik. Jag såg inte klok ut med kul var detTungan ute

Välkommen syskon{#emotions_dlg.flower}

• Boe

Enya,
    Jag lider verkligen med dig som behöver köra långa jämt. Sprayen tar ju kol på en. Den korta metoden verkar ju så mycket behagligare.

Mamman,
    Visst suger det att ruva. Jag är nu helt övertygad om att det blir ett Minus. I morse vart det minus och idag är det 13 dagar efter ÄP & min riktiga testdag är på lördag. Lite lite hopp har jag fram till onsdag men är det inget då så är det verkligen kört. Får sikta in mig på FET i höst. Har ju aldrig gjort det så hoppas att den behandlingen är lite lindrigare. Åtminstone slipper man sprayen vilket är toppen.

• Boe

Inanna,
    Hoppas såå och tror verkligen på ett Plus för dig!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?