IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Kalimero Jag hoppas att du testat för tidigt. Fortsätter hålla tummarna!
Kalimero Jag hoppas att du testat för tidigt. Fortsätter hålla tummarna!
Slemmis,
Ojoj vad spännande! Ser också lite illa trots stor skärm! Hoppas verkligen på plus för Er!
Kalimero,
Åhh vad tufft det är att läsa om dina tankar kring barnlösheten. Det är ju inte klokt vad orättvist livet är ibland!!! SÅ många barn som är oönskade och många som önskar & skulle bli världens bästa föräldrar får aldrig chansen av olika själ.
Inanna,
Tänker på dig!
Ego, jag har njutit av sommaren och helt struntat i IVF svängen. Jag har druckit massor av vin, svart mumsigt thé i mängder, cola så gott som varje dag! Så skööönt att slippa tänka på det och bara njuta av det som jag gillar så mycket och som alla andra häller i sig utan en tanke på skuld eller att man inte borde. Det har varit så skönt (och gott :) ) Tankarna börjar nu komma allt tätare och längtan efter att försöka igen med våra frysisar. Tänkte börja bli mer hälsosam igen 1 aug och förbereda mig på FET i sept. Jag vill verkligen att det ska lyckas nu!!!!
Kramar till alla
Zin,
Härligt att det finns fler syndare Tränar gör jag alltid men det är vinet & koffeinet som är min stora last!
Någon som vet vad det är som styr ostimulerad vs stimulerad FET? Blodvärden eller? Vilka i sådana fall?
Spännande att testa detta i höst och hoppas verkligen att de överlever upptiningen. Önskar inte en långmetod igen.
Tack fjällis,
Då hoppas jag att man inte behöver ta massa mediciner utan bara åka upp till CvL och ploppa in de små :)
Tänkte köra i september är planen. Har googlat runt lite och dessvärre verkar det ju som om de ofta inte klara upptiningen. Måste man betala iallafall då eller?
Skytten Betalning så att de har pengarna på kontot före ÄP. Puregonsprutan känns inte alls med kom ihåg att ladda den först:) Har glömt det i all hast ibland och fått sticka igen. Två dagar brukar det ta för mitt apotek att få hem grejerna så var ute i god tid. Spännande att du kör igång snart! Zin, Jag har fyra i frysen på CvL. Super mallig över dessa eftersom jag aldrig tidigare fått något frysbart. Ska man själv fixa Äl stickor vid FET eller bjussar de på dem? Jag måste ju testa 2-3 ggr om dagen för att inte missa den.
Zin Ingen aning om hur många eller ostimulerat eller stimulerat iom att detta med FET är helt nytt för mig. Vad avgör stim eller ostim? ÄL har jag iallafall?
Zin Hur funkar stimulerat? Puregon som vanlig IVF utan ÄP eller? Även nedreglering?
Hönan,
Grattis på din dag! Jag spayade 15 dagar innan sprutstart. Vilken klinik går du på? Kul att klinikerna börjar öppna så att det blir mer fart här inne igen :) Lycka till nu!
Inanna,
Härligt att du är tillbaka och är med i FET gänget nu i höst! Nu SKA det lyckas!
Kalimero- Håller tummar & tår för att det lyckas denna gång!