IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Inanna,
Du får du ta bort oss från sträckbänken
Inanna,
Du får du ta bort oss från sträckbänken
Turlid,
Vad härligt med lyckat VUL! Hoppas att du kan njuta lite nu!!!
Mamma gås,
Hoppas att du mår bra! Här är det fet och början på blödning Jag hade det på känn men man blir ju så himla besviken ändå. Känner mig som en looser. Många vänner är gravida & tom två IVF vänner som blivit spontan gravida bara så där. Känns urfånigt att fortsätta med proggisarna. Har väl ett ynka ynka hopp tills på lördag men egentligen inte. Skönt att denna karusell är slut iallfall så man kan få lite annat fokus i huvudet. Ska njuta av sommaren & satsa på FET i höst. På ett sätt känns det ju skönt att man får minus istället för missfall, har en bekant som varit gravid i snart två år men inget barn för det har blivit MF i v 19 & 13 & 11 & 8 och det vore ju så mycket värre (kan jag föreställa mig).
Inanna,
Nu ligger hoppet på dig! Men känns ju ganska glasklart
Inanna,
SUPER Grattis till dig! Du förtjänar det verkligen. Tänk om både Li & Lo har tagit sig och det blir twins á la Nizze?
Bebisen måste nästan hela Valentine eller & Valentina
Underbart att det fungerat!!! Har du pratat med mannen ännu?
Snälla känn Er inte ambivalenta för mig! Idag är det Inannas Dag & jag kommer igen i höst. Lägger till mig i S-halmsligan i sommar
Kram
God Morgon,
Inanna,
Hoppas du sovit gott & drömt om ditt underbara
Fjällis,
hoppas att du hade en härlig kväll efter ditt positiva ÄL test
Mammagås,
då kör vi FET samtidigt på CvL, kul med sällskap & då ska det bara gåååå!!!
Ego,
Mensen från HELL, kolsvart niagarafall & värkar som om hela härligheten var på väg ut. Är det inte så att det blir värre ju fler ägg man producerade? Dags för att mumsa lite mer treo igen.
Ha en bra dag! Kramar
No Ka Oi,
Lycka till idag! Spännande & roligt att få se grynet.
Mamman,
Åh vad tråkigt! Bra att du redan har planer för framtiden!!! Man får lov att deppa ihop ett tag men sedan är det ju bara på't igen. Men man känner sig ju super vissen & att det var bortkastade pengar. Kram till dig!
Veronica,
Hoppas på dig nu! Verkar ju lovande so far! Bra att du har sambo att ventilera med, man blir ju tokig av att ruva & det är svårt att tänka på något annat under denna period. Jag pratade hål i huvudet på min sambo om ifall att.../och ifall inte.... Jag tror dock att det är svårt för män & andra som inte går igenom detta att förstå pressen man går igenom. Klart att Ni inte blir barnlösa på sikt!!!
Mammagås,
Tror att vi kör FET i sept, jag börjar jobba igen efter 1 år & 2 mån 1 aug och känner att jag nog vill komma igång lite där innan vi hoppar på denna karusell igen. Kör du aug eller sept?
Enya, Kalimero, Zinfandel, Fjällis, Snösport & alla andra som gått igenom så många IVFer, Ni anar inte vad jag beundrar Er att Ni orkar & ni måste ju ha ett tålamod som kan flytta berg
Lycka till Turlid!
Lämnar du oss?
Hoppas att det går vägen och att svärisarna får ett litet barnbarn!!! Försök så gott du kan att njuta och minimera pressen! Ödet bestämmer hur det blir.
Kram
Ja men då så, vad bra!
Veronica,
Hur går det för dig? Några känningar?
Mammagås,
Kul att du också kommer att köra i sept! Nu laddar vi med energi i sommar!
Denna Sundsvalls Ludmila cirkulerar i flera trådar. Ni borde nominera henne till svenska hjältar eller kvällen är din Eftersom jag lyckats en gång så tror jag kanske inte att hon kan hjälpa mig men hon verkar ju onekligen spännande!
Mamman,
Visst blir man less!!! Jag har inte tagit något test sedan RD 13 & inte meddelat kliniken än. Vill inte slösa en hundring på gravtest när det är 110% minus. Hoppas att du känner dig bättre snart! Kram
Enya,
Hur har det gått för dig idag? Mycket nyfiken här
Veronica,
Ser det fortfarande ljust ut för dig?
Ja jösses, här är det helkört Så jag hoppas på dig
Jag har aldrig tidigare fått mens medan jag tagit proggisarna men fick det med dunder & brak RD 13 denna gång. Håller tummarna för dig!