• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Fjällsippan skrev 2011-11-16 13:49:40 följande:
    Tusen tack, snälla Zinfandel - förlåt om jag lät jag "bossig" i min fråga, jag vet att jag gör det ibland när allt sker i en rasande fart och idéerna sprutar !
    Haha, nä det var inte alls så jag menade Flört för det tyckte jag inte!!

Som jag just skrev till dig, jag tycker du är den klokaste i hela tråden, du ger alltid så korrekta svar och dömer aldrig. Du har alltid fantastiskt bra svar och och lägger aldrig några värderingar i andras tillkortakommanden! tycker du är bäst Solig
  • Zinfandel
    Fjällsippan skrev 2011-11-17 13:51:16 följande:
    - du får göra som kalimero, åka till CFC för VUL. Men det är ju helt galet att man inte ska kunna få till ett VUL i Sthlm under jul- och nyårshelgen. Hoppas att du hittar en lösning, vännenHjärta!
    Men what? Ni måste väl inte göra vul på klinikerna, det går väl bra med vem som helst?!
  • Zinfandel

Vi4: jag har aldrig varit nån större kaffedrickare och eftersom jag hittade ett koffeinfritt te som jag gillar så har jag helt gått över till det. Nu tror jag iofs inte att mitt problem ligger där Tystoch ett par koppar om dagen rekommenderas till och med på en ställen i världen så det är nog en egen avvägning man får göra - som med så mycket annat Glad

Sushi, sushi, sushi......

• Zinfandel

Men kära underbara Sushi och det kommer du med NU!!!! GRATTIS!!! Underbart!!! Nu är det plusregn i tråden som gäller SkrattandeSolig

• Zinfandel

Sushi, berätta mer, berätta mer!! Hur känns det, när gjorde du testet, vi vill ha all info Skrattande

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?