IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Victoria, tack för svar om sökningen, håller med dig om att det var typiskt just nu.
Sunseed, då hoppas vi på att det är ett gott tecken att du inte har några symptom. Tänker på dig!
Maryhe, och för dig tänker jag att man kan ha så olika sympom, så jag hoppas att det inte betyder något!
Inannan, tänker på dig hela tiden och hoppas innerligt att det inte är något med bebisen som orsakar blödningarna utan bara något ofarligt. Och önskar att jag kunde trolla så att det inte blir några blödningar mer alls!
Söte, hur går det? Har inte hört från dig på länge, så jag blir lite orolig.
Boe, usch för klåda och eksem. Varför kollar de inte det på mvc? Måste du gå via vc först alltså? Hoppas på att du får bra hjälp och att det itne är något farligt för bebisen! Jagh ar två vänner som hft svår graviditetsklåda (en av dem båda hennes graviditeter) det har gått bra för dem och för bebisarna. Ett av barnen föddes några veckor för tidigt, men inga som helst komplikationer!
Zinfandel, jag ska också kika på det, vågar inte ta på mig något specifikt just nu för jag är så sönderstressad, men kan nog inte låta bli att kika närmare på något ändå. Och jag glömde ju skriva att du inte skrivit något naivt -inte alls! Jag tycker att alla är väldigt respektfulla mot varandra här. Och förlåt att jag fick dig helt söndergråten...Kanske borde jag ha varnat mer om att jag bara skrivit rakt av vad jag känt och inte tänkt så mkt på läsaren?! Jag skrev det mest för mig själv, men flera av mina goda FL-vänner från 30-plustrådarna som jag hägt i sedan innan mitt första barn blev till (!) ville läsa, så jag lade det i min blogg. De kände ju mig och min A väldigt nära eftersom vi skrivit till varandra dagligen om oss och våra försök att få barn, genom graviditeten och genom den första spädbarnstiden. Flera av dem blev också väldigt chockade när de läste om vad som hänt oss och A och har följt mig på hela min resa. De har varit ett fantastiskt stöd och jag hade aldrig klarat av det om jag inte hade haft dem.