underverket 06 skrev 2011-01-29 16:21:41 följande:
Sushikatten: Vi ska börja spruta om ca 2mån. Min sambo ville inte börja denna mån o han är osäker på om han vill göra mer än en IVF till. Han tycker väl till stor del att vi ska nöja oss med den underbare son vi ändå har o istället försöka själv o blir det så blir det då, menar han.Ville inte pressa honom så det blir om 2 mån. Nästa mån hade de fullt+ att ÄP med stor sannolikhet skulle krocka med en kurs min sambo ska iväg på o som han inte kan missa. Hur gammal är du förresten. Själv är jag 40, 5.
Jag fyllde 42 år nu i december och tiden bara springer iväg. Jag förstår din man och dig. det är jätte svårt det där med att hålla på med ivf och man vet tyvärr inte om det hjälper så mycket nu när man börjar bli lite äldre. Det är inte heller helt gratis. Det är som du säger lika bra att vänta två månader. Här har min man varit osäker de två sista gångerna men övertalat honom. Tyvärr har vi inga barn så det känns som en sista utväg. Han har också den inställning blir det så blir det. Det blir sista gången för oss och blir det inget nu blir det bara hemförsök. Huur kom er son till?IVF?
Här blir det snart fullt upp! Två småttingar är på väg och jag hör dem nu! Ha en trevlig kväll ALLA:)))