Fjällis & M Gås: tack snälla, goa! Jag vet inte om jag hade väntat mig att detta skulle lätt efter allt, man är ju luttrad
Det löser sig på ett eller annat vis, om inte annat får jag väl pröjsa det själv men det ska jag naturligtvis inte behöva. Jag har lärt mig i detta att det gäller "bara" att hitta
rätt person, tyvärr kan man behöva passera 20 innan dess.... Får jag bara en svensk remiss så löser allt sig, ja ont, det gör ont haha! Jag hoppas inte att mina brottningsmatcher avskräcker någon annan, bor man i Stockholm så är grundarbetet redan gjort och det räcker att boka tid, snart är det likadant i södra delen av landet
Juli: jag är nog egentligen inte rätt person att kommentera för vi har inte kommit dit än att vi känner nån sorg över situationen eller att det märks något utåt, antagligen för att vi inte har varit med så länge. För mig är det mest (intalar jag mig) ett projekt som ska i hamn på ett eller annat vis
Vi har ett underbart liv för övrigt och tänker ännu inte tanken att det kanske inte blir barn. Antagligen känns det annorlunda om 2-3 år när vi får inse fakta om det mot förmodan inte skulle bli barn. Men jag tycker det är dumt att ta ut eländet i förskott så nu går vi all in istället så vet vi att vi åtminstone gjorde allt och försökte allt
För mig är kunskap = trygghet så jag ahr läst en del och nu vet jag precis vad jag har att spela med! Glöm inte att göra roliga saker också och kramas mycket
Victoria: grattis till ET!
Linköping: grattis till sprutstart! Kolla hotell med Kalimero, hon verkade bo på nåt bra ställe sist.