IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Lycka till idag 42:an!
Maryhe: nåt nytt från kliniken om era småttingar?
Lycka till idag 42:an!
Maryhe: nåt nytt från kliniken om era småttingar?
Tamoxifen brukar väl användas vid bröstcancer, vad intressant att det används i detta sammanhanget!! Låter som en jättebra behandling Bengalen!
Skytten: spännande med allt nytt! Snart löser vi gåtan
42:an: håller alla tummar idag!!
Fått operationstid 29 feb (bara för att vi bokat semester just den veckan men valet är enkelt ) vilket innebär att vi kan förhoppningsvis göra nästa försök i april!!
42:an: nej, nej nej, Det är ju skit vad svårt det ska vara. Eländes elände. Ja, luften går verkligen ur en. Stor kram
Myran: på vilken cykeldag är proverna tagna?
Anne: hur har dina senaste cykler sett ut? Regelbundna är viktigare än längd men för korta är såklart inte bra.
Tack alla vad ni är gulliga, det är verkligen tur att man har er! Ni är alltid lika stöttande & uppmuntrande, det är så skönt. Ja, det är underbart när slitet lönar sig, nu kan jag koppla av ett tag tills det är dags att fixa nån som tar nytt tnf-alfa på mig... Den dagen den sorgen, nu tar vi detta först! Tack för allt pepp och hurrarop, det uppskattar jag oerhört mycket Jag vill också vara med och fika!! Jag får helt enkelt fånga upp er på vägen till CFC
Maryhe: grattis till Pupo! Och tre st Jag håller helt med din läkare och kör på samma linje. Om det blir för många förbud och man är för sträng mot sig själv så blir det inget bra, vi måste leva också och jag tror det är viktigare än vi tror, att livet fortsätter ändå och att vi njuter av det. Det handlar om kvantiteter som så mycket annat.
Anne : Pravidel hindrar utsöndring av prolaktin så om värdet var bra förstår jag inte varför de satte in det? Och sen Synarela på det. Vet du vad, jag hade låtit kroppen vila från hormoner en månad eller två, möjligen satt in Primolut för att få rätt på cyklerna. Jaha, nu ser jag att du ju fått det nu. Låt kroppen återhämta sig även om tiden rusar, du vinner nog på det i längden. Ja du, jag tror att alla här inne har gråtit mer än några tårar pga din historia och din son. Det är så ofattbart tragiskt .
Myran: bra värden! Hur långt har ni kommit i Spanien? Hur ser planen ut?
Myran: men jösses vad spännande Vilken bra & målmedveten plan!