• Cice

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Myran6801,{#emotions_dlg.flower}

Om du bor i närheten av Göteborg,  så kan du få låna mina  medicinska terminologiböcker. Böckerna är på svenska- engleska .

Kram

• Cice

Snälla är det ngn som kan hjälpa mig ?  FlörtObestämd  
    Jag har en tid för hysto hos Penny .  Finns det ngn som har erfarenhet av hysteroskopi hos Dr. D ?

Dr.d tycker att jag borde göra båda behandlingar hos honom, och det finns  fördelar  med det självklart, Jag menar att göra  flera behandlingar hos samma läkare. Han får en bättre helhets intryck  av min situation..

.
    Hålla finns det ngn där  som kan hjälpa mig ?Obestämd

Tusen Tack   Hjärta

• Cice
    Linköping {#emotions_dlg.flower}
       Jag  håller  tummar för att din pappa ska bli bra snart {#emotions_dlg.flower}

tjorven
     Jag är fram i Aten på sönd, om du vill jag kan skicka det gn Fedex ( det kan  vara fram på ca 24 timmar ),.
      Jag träffar ju  Dr.d  tidigt på mån.  Kan han ge mig medicin som jag kan skicka till dig ?  Kolla alla alternativ, som finns i Aten. Jag skickar gärna de medicin till dig så fort jag är där .  

Chaty, Lycka till  inför nästa försök . {#emotions_dlg.flower}

Kram
  • Cice
    Glad midsommar alla kämpare på FL  Skål !Solig

Cathy,  Tack  Tack sötnos   {#emotions_dlg.flower}

tjorven! Skönt att höra att det har ordnat sig!

Linköping, hur mår du ? finns det ngn som jag kan göra för dig ? Jag önskar att jag kan  dig på gnt sätt   

Styrkekram

• Cice
    Vi4

Tack tack snälla du.      {#emotions_dlg.flower}..

Jag fick jobbiga biverkningarna när jag började med DHEA   

Jag fick lite  hjärtklappning, jag pratade med min Dr, som tyckte att det var  inte så stor problem pga jag har mkt låg blodtryck. Det är viktig att man kontrolera blodtryck  då o då när man använder DHEA.  Jag fick sömnproblem som har nu avtagit efter 2 månader. jJg söver mkt bättre men jag är ständigt hungrig, har fått bättre hyn.  Jag började med 25 mg,   sedan ökade dos till 50mg och nu  jag använder 75 mg.

Lycka tillNalle 

• Cice

Hej På Er.

Det är så varmt i Athen.  Usch 32 grader. Jag saknar Sverige .  Jag vaknade i natten och var helt svettig trotts Ac var på...

Tuvalina,

jag köpte DHEA, från  DHEA.com. då mådde jag som sämst.   Jag läste några artiklar samt maila till en sjukhus i Usa, de rekommenderade DHEA från Vitabase.    Jag har änvänt Den DHEA  och mår  mkt bättre.Nu känns det mkt mindre.  Jag sov bra, hud är fint och jag  känner mig starkare men otroligt trött på kväll.

Lycka till   

• Cice
    hemulen -  Vilka tråkiga omständigheterna  . Sköt om dig    {#emotions_dlg.flower}!

Tack Miss Boring, jag fick min första IL dropp idag, jag fick lite konstiga känningar i mina tuttar efter IL. Jag ska börja med Hysteroskopi test hos Penny imorgon... 

Zin Hur är det med dig ?Nalle

Välkomma Cao {#emotions_dlg.flower}.

tjorven jag frågade Dr.d om IVIG o IL,. Han säger att de verkar på samma sätt,  trotts att de består av olika material.  och de reagerar olika på olika personer. 

Är det ngn som bhvr ngt från Athen? Jag åker  hem på fred.   

• Cice

Gomorronkram till Er {#emotions_dlg.flower}

Hur många IL dropp  man bhvr? Dr.d säger ingenting om det.    tjorven du ska ha IVIG till vecka 30. Fråga är hur ofta ska du ha IVF. ?
    Jag undrar hur det IL Dropp kommer jag att behöva under graviditeten?
    Någon som vet?
    Dr.D Säg ingenting ...
    Jag börjar bli tråkigt allRynkar på näsan denna brist på information.
    Jag köpte en låda med 10 IL, är att detta är tillräckligt eller ska jag köpa mer.? 

Zin? Lully? snälla hjälp kan ni hjälpa mig ?

en orolig Cice i  Athen

• Cice

Hej tjorven,

sorry, jag skrev fel igen.hahaha  precis. jag menade IVIG.

kram      

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?