IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Anemon - Ruva i lugn & ro och vad bra att du känner dig positivt inställd till dina små Druttisar
Jag håller med germany..
Lycka till tjejer..
germany.
Det är mycket billigt med DHEA, jag har köpte 50 mg, hos vitabase.com
När man köper två, man får en köpt.
Om du har bråttom och behöver en eller 2 Burk DHEA, du kan köpa av mig för samma pris ,
hahahaha. Förlåt germany
Jag blandade ihop det...... Det är så många mediciner som man använder nuförtid, jag blir snurrig. hahahaha..
Jag har Prezolon hemma, men här i stugan har jag några förpackningar.
var snäll och inboxa mig din adress, jag lånar två paket till dig.
Nu är det dags att plocka lite kantareller, och bär . Svärmor skratta när man prata med en tyst data, kkkkkkkk
Hej Tuvalina
Jag har varit med en IFV, och jag använde samma dos som du kmr använda..
När jag visade mina papper till Dr.d , han tycker att det var för högre dos på en gång, och man ska överväga
att ändra dosering fram och tillbaka för att ser hur kroppen reagera.
Jag försöka att bli gravid på naturlig väg kanske resten av detta år.
Jag har skickat mina papper till CFC i DK och frågat efter deras förslag till en bra behandlingsplan.. . CFC
använder de olika strategier baserat i enligt med historien för den patient... Jag menar det kan vara olika från
personer till personer.
Jag tycker om Dr. d resonemang , och om jag inte lyckas på naturliga vägg, jag fundera på att göra IVF med
Dr.d i Athen. Jag tror att det blir bra kombination IVF med imunobehandling...
Lycka till
Germany
Mitt AMH värdet har höjds en hel de, jag har dubbel så mkt som förra gång och lite till .
Jag vet inte om de beror på Akupunktur, Zonterapi, Yoga, DHEA, Noni ( Morinda Citrifolia , He Shou Wu, Q10,
don Quai, omega 3, Fertile xx , BDG , Eller hela TCM , mmm.. Jag har lovat mig själv att jag kmr inte äta nött
på ett bra tag... Jag tror att äta enligt TCM kmr att ta död på mitt social liv , usch...
germany skrev;
Cice - Oj, vilken härlig känsla att ditt AMH-värde har ökat! Hoppas att du blir gravid den naturliga vägen i sommar / höst med hjälp av Dr D. Annars så är ju IVF en bra plan tycker jag och wow att göra den nere hos honom i Grekland!
Tuvalina Skrev;
Cice, jättekul att höra om ditt AMH värde!!
Tack tack. Det känns faktiskt bra .tack. Jag hoppas att jag är på rätt väg nu.
Jag läste att Akupunktur i kombination med örter, också kan påverka AMH ... Min akupunktör har varit mycket snäll mot mig och hjälpte mig mycket, men jag gillar behandlingen av zonterapi mer än akupunktur.
Zonterapi är avkopplande och underbar. Jag sover alltid under zonterapi. Jag vill hellre gå i zonterapi två gånger i veckan, men enligt "The infetility cure, by R. Lewis" när personen har är mitt problem, "kalla underliv " det är akupunktur ska jag gå 2 gånger i veckan , usch...
Det viktigaste är resultatet, och oavsett vilket sätt jag behöver gå