IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
MissBoring...
Usch, vad jobbigt...
Jag lider med dig oså, men kämpa på, det ordnar sig snart.
Styrkkram
MissBoring...
Usch, vad jobbigt...
Jag lider med dig oså, men kämpa på, det ordnar sig snart.
Styrkkram
Hej alla!
Jag ville bara önska er alla GOD JUL!! Är inte den som skriver ofta men läser mycket och kämpar lika mycket som ni andra.....
Varma hälsningar
Stort grattis hemlulen Sunseed till era !!!!
Snorpan02
Om du har misslyckats med många IVF, så tycker jag att du bör kolla hur det är i din livmodern, jag menar att du bör utreda om du kanske måste göra en hysteroscopi.
Jag har misslyckats med några IFV, samt jag har haft många missfall. Nyligen fick jag reda på att ( när jag gjorde en hysteroscopi i Aten, att jag hade mkt gammal vävnad som har utvecklats i livmodern, samt ett par muskelknutor. och som om det inte var tillräckligt, mitt uterus hade förvrängt sig, liksom skruvat på sig.
Efter hysteroscopin berättade läkare att att han var nästan säkert på att mina missfall berodde på miljön i min uterus, och att jag fick missfall i vecka 8-12 , det berodde på att jag hade inte tillräckligt med utrymme i livmodern för att embryo skulle kunna utveckla sig.
Veronica1
Jag hoppas att du mår bättre, styrkkram till dig.
Hur mår NI? Kul att se dig också.
Vi mår jättebra. Liten fyller 8 månader på måndag och det är full fart. Jag kan fortfarande bli rörd till tårar att han överhuvudtaget finns. Han är bara världens bästa. Så lätt att ha med att göra. Glad, rar, go, söt... Det bästa helt enkelt. På julafton grät jag. För i flera år har jag suttit med brorsbarnen och tänkt att jag nog aldrig kommer att få uppleva en jul med barn. Men så fanns han där. Plötsligt. Och satt där mitt emellan brorsbarnen som kramade honom... Det svämmade gärna över lite den dagen.
Jag ber i mina tankar varje dag för att alla som kämpar ska få belöningen till slut, oavsett hur våra tunga resor har sett ut. Tänker på er massor.