• Cice

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Stort grattis Inanna till din lilla flicka   {#emotions_dlg.flower}Nalle.

Fjällis jag beklagar att det inte fungerade,Åh vad jobbigt för dig. Inte kul när det krånglar så..  Lycka till , och jag hoppas att det ordna sig på naturliga sätt. styrkekramar till er.. {#emotions_dlg.flower}Hjärta 

Linköping, va så jobbigt   Gråter, jag lider med er.  Jättetråkigt att höra om era misslyckade försök  .Jag  skickar  en hel del styrkekramar till er.

Zinfandel jag hoppas att du har det roligt på semester, du saknas  här. Det är lyxigt att ha dig i dessa trådarna. du har bra koll :) {#emotions_dlg.flower}Skål 

Vi 4 det gick inte att  inboxa dig...Rynkar på näsan. Jag ska prova igen.

Tuvalina Grattis till dina fina  ägg  .Lycka till    Nu måste det vara eran tur!!!! Tummar hålls!

Jag hoppas att vi alla blir gravida för jag kan tänka mig att ni också trötta på att vänta på denna gosiga lilla bebis. Jag vill ha en bebis NU och tanken på att den först ska bli till o sedan ska man behöva vänta ytterligare nio månader känns jobbig. Jag är trött på att vänta.  själv har vi seglat lite och jobbat lite grann på sommarstuga...Jag är trött på att läsa om insemination, IFV, etc., etc.. Jag känner  som att  jag behöver lite vila, eller jag blir galenSkrattande

GlaGladd lycko-kram  till alla  här .{#emotions_dlg.flower}

• Cice

Turlid{#emotions_dlg.flower}

Vad häftigt!!!  Det är  helt fantastiskt  !!! Grattis och så underbart med  med din lille son! .  Du ger oss hopp 

Stor kram till er alla

• Cice
    susmar72 skrev 2012-08-13 14:14:53 följande:
    Tuvalina: Jag håller tummarna för er ! Jag har gjort ICSI två gånger och det blir så till vecka också. Kram

Vi 4: Var på kontroll idag, det såg bra ut. Planerade ÄP v 34.

Lycka till  Susmar{#emotions_dlg.flower}..Håller tummarna för dig!!{#emotions_dlg.flower}
  • Cice

Tuvalina och Germany

Det var tråkigt att höra.   Jag kmr att saknar er. Lycka till...
    Jag hoppas att ni kan logga in då o då.                                                                                                                      
    Kan va skönt med en paus från FL, särskilt om man inte mår bra så det tror jag du gör rätt i isf. Bara tänka på sig själv och inte låta FL ta tiden {#emotions_dlg.flower}
    Massa lycka till  Er,  Jag hoppas att det är snart  era tur   Hjärta !   

Grattis Miss boring, jag håller tummarna för dig !!! Åh så spännande. Ett Plus vill vi ha

TyckOmMig skrev 2012-08-14 11:43:53 följande:
    Jag är ju den enda som är ruvare men ingen ville hjälpa mig in på listan men det spelar ingen större roll...Tjuvstartade att testa igår och det var Minus så har inga förhoppningar på att det ska ha ändrat sig tills imorgon då det är officiell testdag.Knappt ens jag känner mig sporrad till att ta vaggissarna men får stå ut denna sista dag.Tyvärr.Vad gör man sen?Förutom att ringa CFC det är bara till att sluta med Lutinusen och höra vad CFC anser om att fortsätta men hur länge dröjer det tills mensen drar igång?Är det individuellt?Dåligt informerad där.Kan man börja direkt igen på nytt försök eller är rådet att vänta en period?I sådana fall får vi köra med Pergotime en omgång antar jag för att hålla igång det lilla extra om ens det hjälper???Har bara kört Pergo månaden innan IVFen.Ja det verkar kört för vår del oxså attans oxså.
    Tyckommig,
    jag önskar att jag kunde hjälpa dig, men jag vet inte hur man gör det.Gråter

Kram  

• Cice
    tjorven01 skrev 2012-08-14 12:24:55 följande:
    Tyckommig
    Tror det finns många som gärna skulle hjälpa men som precis som jag bara skriver från mobilen och då går det inte( vad jag vet) att redigera listan
    Om du går in via datorn så kopierar du bara senaste listan klistrar in i nytt inlägg och skriver in dig
    Jag testade själv minus på BIM (hemmaförsök) men plus en v senare så det kan ta tid då olika kvinnors hormoner stiger olika snabbt
    Fortsätter hålla tummarna

Germany
    Stor kram och varmt lycka till till dig oxå

Kram

Hej Tjorven,
    Hur mår du ?
    Jag ska hålla alla mina två tummar för dig!!! Åh så spännade. Lycka till {#emotions_dlg.flower}
    Kram

• Cice
    Tuvalina skrev 2012-08-15 17:27:58 följande:Hjärta

Hemulen! Välkommen till Hälsingland! Hur länge ska du jobba där?
    Grattis Tuvalina, Jag håller tummarna för er att det ska gå hela vägen. Lycka till nu  Tuvalina, nu måste det vara din tur   {#emotions_dlg.flower}!
    Vill bara skicka en kram till er alla kämpande vänner! Håller tummarna hårt för er alla var i processen ni än är! Kämpa på vänner   {#emotions_dlg.flower}!

Kram
  • Cice

TyckOmMig,

Snart ska det vara våran tur att få våra eterlängtade bebisar!
      Stor mega kram till dig, tänk positiv , det är viktig!!!!{#emotions_dlg.flower}  

susmar72 skrev 2012-08-15 23:08:33 följande:
    Jag har vul imorgon, får redan på vilken dag det blir ÄP till veckan
    Lycka till med ÄP, jag kmr att  tänka på dig..

Bamsekram.Solig

• Cice
    Nu Syskon skrev 2012-08-22 13:21:29 följande:
    Jag har också en hel del mediciner, så om det finns någon mer som är i behov hör av er.
    Jag vet inte just nu exakt vad jag har hemma och vilka jag har recept kvar på. Men det är nog lite av varje, Menopur, Orgalutran, Ovitrelle, proggisar av olika slag, trombyl. Inboxa om nån är intresserad. 

Hej
    Jag ska köra en isemination snart. Jag köper gärna Ovitrelle och nägra progissar av dig.

Kram
    Cice

• Cice
    Zinfandel skrev 2012-08-30 16:55:50 följande:
    Låter jättebra Sun! Jodå, här pressas det TNF Skrikandes Hoppas på att kunna göra ett nytt försök innan jul....

HjärtaTungan ute du är toppen bra, hahaha.
  • Cice
    {#emotions_dlg.flower}Hjärta ' Sunseed, STOR  GRATTIS till  Gravid

Vad glad jag blir när man läser att det har gått bra till  dig ...

Ta väl hand om dig (er )SkålNalle

KramarSolig
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?