IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Stort grattis Inanna till din lilla flicka .
Fjällis jag beklagar att det inte fungerade,Åh vad jobbigt för dig. Inte kul när det krånglar så.. Lycka till , och jag hoppas att det ordna sig på naturliga sätt. styrkekramar till er..
Linköping, va så jobbigt , jag lider med er. Jättetråkigt att höra om era misslyckade försök .Jag skickar en hel del styrkekramar till er.
Zinfandel jag hoppas att du har det roligt på semester, du saknas här. Det är lyxigt att ha dig i dessa trådarna. du har bra koll :)
Vi 4 det gick inte att inboxa dig.... Jag ska prova igen.
Tuvalina Grattis till dina fina ägg .Lycka till Nu måste det vara eran tur!!!! Tummar hålls!
Jag hoppas att vi alla blir gravida för jag kan tänka mig att ni också trötta på att vänta på denna gosiga lilla bebis. Jag vill ha en bebis NU och tanken på att den först ska bli till o sedan ska man behöva vänta ytterligare nio månader känns jobbig. Jag är trött på att vänta. själv har vi seglat lite och jobbat lite grann på sommarstuga...Jag är trött på att läsa om insemination, IFV, etc., etc.. Jag känner som att jag behöver lite vila, eller jag blir galen
Glad lycko-kram till alla här .