• Cice

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Gomorronkram på Er  {#emotions_dlg.flower}  !!
    {#emotions_dlg.flower}

Här är en lista över personer som kommer att delta i rosor för Lully. Om du och ditt namn inte finns med på listan skicka ett brev till mig innan 11:00.

Zin

Myra6801

Poussin

Hjärtefröjd

Cris00

Hollygolightly

woo

Cice                 

Har  Jag glömt någon?   SkämsFörvånad
  • Cice

Hej på er !!!{#emotions_dlg.flower}

Jag hade problem när jag fick den första IL dropp. Mina byster sväller mycket och jag  hade  väldigt hög  feber .

Dr. D har ringt mig varannan dag. På lördagen  ringde han två gånger.

Dr.d kommer att  ringa  mig idag ca kl.15.00, om någon hade en enkel fråga, skriva att jag kan fråga honom ..

Dr.d har gjort en skriftlig behandlingsplan för mig .. Enligt den dr.D Fragmin 5000ie  är samma  effekt som

clexane 4000.. Men jag kan fråga honom igen om ni vill.   
        Jag ser ut som Pamela Andersson, oh ja, hahaha .{#emotions_dlg.djavulsk}Tungan ute.

Jag är glad att tänka att i morgon jag kanske kan åka hem  ( jag är på landet )...

Min vän i Grekland, kommer att skicka en del saker för mig på måndag, och jag vill veta om någon är i behov 

av något, som ILDropp, clexane, Pred. skicka  ett meddelande till mig.

kramar från en kvinna lycklig, eftersom mina byster är  tillbaka till normal storlek, oh yesssssTungan ute

• Cice
    Mamma gås skrev 2012-07-05 10:07:44 följande:
    Vilka härliga bilder Anne!! HjärtaKärleken lyser verkligen om erHjärta

Har fått totalt psykbryt, började igår å gråter mest hela tiden.. Orkar ingenting.. Vågar knappt åka på vul ikväll för jag orkar inte få reda på att det inte lever..   

Mamma gås
    Jag önskar av hela mitt hjärta att allt kommer att gå bra ..... Tänk positivt (jag vet att det är svårt att göra det när vi är nervösa), men det är viktigt att du kan koppla av, och försöka glömma vad som kommer att hända.
    Allt i livet har en anledning, och varje steg vi tar, vi är närmare vår lycka ..

Styrkekram  till dig {#emotions_dlg.flower}
  • Cice
    mamman030 skrev 2012-07-07 07:52:18 följande:
    Igår på eftermiddagen på ruvardag 9 så testade jag minus. Så nu får jag snällt vänta till i augusti innan vi får göra en ny ivf. Visste ju om att denna blastocyst inte var helt bra, men känner mig deppad ändå.

Lycka till ni andraHjärta
       Kanske din hCG nivå är fortfarande inte tillräckligt för dig att visa det slutliga resultatet..

Ge inte upp  mamma030.. Lycka till {#emotions_dlg.flower}

mammagås,  vilka underbara  nyheter, {#emotions_dlg.flower}     Hur många veckor är du nu ? 

Bengalen   & Zin  jag håller tummarna för er  {#emotions_dlg.flower} !

mba12, Va  tråkigt att höra det som du går igenom, jag lider med dig. Jag hoppas att du hittar rätt väg  som fungerar till dig. Jag ska förska på det natruliga sätt i ca 3 mån.. Jag börjar blir orolig  ifall jag måste göra IVF.. 

Slemtorsk   stor grattis...Skål

Vi 4..... Jag har använt DHEA i 82 dagar. Jag fick oså litehjärtklappning i början. Nu känns ingenting.  Jag fick en hel del hår på benen, annars jag mår fint . Jag har kört 25mg i början, sedan 50 mg, och jag använder 75 mg sedan  månad tillbaka äter 75 mg per dag.
     Jag veta att AMH värdet variera men jag vill gärna testa min AMH snart, och ser om det har förbättrat lite...

Stor kram 

• Cice

Gratrtis Tuvalina...
     Jag såg bara den fina fina av er i preofil.
    Hur gör man för att kunna ser flera bilder av er. Jag är en stor romantisk.  Jag skulle vilja  kunna ser dina  bilder..

Kram   

• Cice
    Fjällsippan{#emotions_dlg.flower}

Jag vill oså vara med...
    Jag är 42 år  med en   misslyckat i en  IVF  i bagagem, och  jag  kanske ska vara med i    SÄNGHALMSLIGAN.. jag har gjört en hysteroskopi samt imuno behandling i Aten... 
     och jag
    hoppas på ett mirakel över sommaren   !Drömmer

Kram
  • Cice
    Vi 4
    Har lagt till Cice, var det så du ville ha det?

Tack tack Vi 4.   {#emotions_dlg.flower} . Det är bra där du har lagt mig.... 

Kram  
  • Cice
    Hjärtagermany skrev 2012-07-11 19:54:29 följande:
    Måste erkänna att jag är ganska nyfiken på hur det går för dig Zin och för dig MIss B?
    Många "vänninor" att hålla tummar och tår för Solig. Jag hoppas så att det går vägen för er och för alla er andra och så för mig själv såklart.
     Kram på er / oss allesammans Hjärta

Tack tack....Hjärta
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?