• Cice

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Linköping68   härligt att du är tbk igen.

Tyck om mig, grattis  grattis, jag håller tummarna.

Susmar  Välkommen tillbaka .

Fjällsippan, jag hoppas att  det går bra med grav test idag. Lycka till.

Missboring, Tack för all hjälp på FFriend. Det  ganska går fint nu,  det har dykat upp några nya koder, som jag måste förska om, hahaha.

Hemulen,  det viktigaste är att tänka positiv. Positivt tänkande ger positiva reaktioner bara på våra liv.

Min AMH har  ökat mkt efter att jag började med DHEA. jag kanske inte borde säga det, eftersom jag har

gjort många andra behandlingar, och jag har ätit andra örter också. Många säger att en droppe av tro kan flytta

ett berg, det viktiga är att tro att vi kommer att vinna. Lycka till med DHEA.

Germany Säger;

Snartbär det iväg till stugan. Till skillnad från i går då det var sol ute så regna det i dag istället. Men efter regn kommer alltid sol! Solig Så sant så. Skrattande Ha det gott alla idag!

Germany ,här   regnade en hel del under de senaste dagarna också, jag hoppas att helgen är bättre. Har en

fantastisk helg, min vän  .

Tuvalina Jag tänker på dig, och jag skickar lite positiva tankar för att förbättra din dag

Jag önskar alla en fantastisk helgSolig

• Cice

Vilken dag, Usch...

Jag är väldigt arg Läkemedelsverket. De drogs till min box Fertile XX,  
    då är bättre  att de skicka  medicinen tillbaka till USA .. ..
    Jag måste be om hjälp från mina vänner igen, så de skickar medicinen  till mig.. Det är alltid är som, om företaget skickar lådan med FedEx Express, Tull måste kontrollera.
    Var noga med att aldrig beställa via FedEx .. Jag var tvungen att skicka Fertile websiter XX, läkemedelsverket därför beslutat så;

Hej!

Den svenska läkemedelslagen (1992:859) är den lag som reglerar våra läkemedel. Den gäller läkemedel både för människa och djur.

Enligt 1 § läkemedelslagen avses med läkemedel varje substans eller kombination av substanser

som tillhandahålls med uppgift om att den har egenskaper för att förebygga eller behandla sjukdom hos människor eller djur, eller som kan användas på eller tillföras människor eller djur i syfte att återställa, korrigera eller modifiera fysiologiska funktioner genom farmakologisk, immunologisk eller metabolisk verkan eller för att ställa diagnos.

Det är alltså avsikten med produkten och/eller dess medicinska egenskaper som är av betydelse vid klassificering.

Fertile XX beskrivs med medicinska påståenden som t ex ”Herbal remedy to help promote effective female reproductive system support for fertility and healthy natural ovulation” , “Helps maintain menstrual cycle regularity” och “Agnus castus combination product displays efficacy in female sterility”.Produkten är tydligt inriktad på kvinnor som har problem att bli gravida och detta ändamål beskrivs i flertalet berättelser från användare. Sammantaget bedömer vi att produkten klassificeras som läkemedel enligt 1§ första punkten läkemedelslagen.

Det är inte tillåtet för privatpersoner att importera läkemedel via postförsändelse från länder utanför EU/EES.

Med  vänlig hälsning
    Eva Flodman Engblom
    Apotekare/Utredare Enheten för kontroll av narkotika och olaglig läkemedelshantering.....

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Im so ..{#emotions_dlg.djavulsk}DemonDemonDöd    

LV_Mac3

• Cice

Hej

Är det  finns det ngn har har gjört IVF med Dr.D i Athen?

Vi har började att fundera på att göra IFV i höst,/vinter  vi  tror ingen bättre än en läkare som är medveten om mina

immuno problem....

Tacksamt för all information om IVF med Dr.D.Cool

Kram

• Cice
    Fjällsippan: Bamsekram till dig.  Så otroligt slitsamt det måste vara att dras mellan hopp och förtvivlan.  

Välkommen hit katt12

Myran styrkekram till dig. Det är skitjobbigt att bemötas med sådan  vårdpersonal. Jag lider med dig.

Maryhe    Åh, vad roligt att läsa ditt inlägg, vilken härlig känsla när man se på bild. De är fina .

Mammagås Hippie... Hippie.

• Cice
    Germany,

Tack tack...
    Ja vi får hålla tummar och tår för oss alla nu {#emotions_dlg.flower}... Min biologiska klockan är inte min bästa kompis, hehehe.

• Cice
    susmar72 skrev 2012-08-07 13:40:01 följande:
    Hej, Jag börjar med menopur imorgon. Ska bli intressant hur resultat blir nu efter ha ätit prasteron sedan i början av maj.

Susmar, lycka till med sprutstarten{#emotions_dlg.flower}....

Då håller jag alla tummar för att ni får lyckas..Plus.

Godmorgonkram till  alla på FL.{#emotions_dlg.flower}   

• Cice

Vi  4...

Jag vill gärna inboxa dig, hur gör man   då ?

Kram  

• Cice

Lycka till på vul Anne,Solig

Jag ska hålla alla mina två tummar för dig{#emotions_dlg.flower}

• Cice
    TyckOmMig skrev 2012-08-09 22:22:42 följande:
    Ngn av er snälla som vill lägga till mig i listan då jag ruvar och har testdag den 15/8?

Lycka till med ruvningen  TyckOmMig   Solig  ! Håller tummarna för att de fäster   {#emotions_dlg.flower}Hjärta!

Kram
  • Cice

Germany

Lycka till med din nya uppläggning, det verkar vara spännande.

Jag ska hålla alla mina två tummar för dig!!!  .
    roligt att du är på G igen.  Ett Plus vill vi ha..

Kram     

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?