Skytten skrev 2011-02-09 21:52:41 följande:
Jag är alldeles förstummad över den fina responsen från er och all "pepp".
Tack så mycket!
Det är verkligen otroligt men jag tror faktiskt att ni lyckats övertyga mig om att ge det en chans trots allt.
Jag kom att tänka på hur otroligt illa jag mådde under min graviditet och det "överlevde" jag så jag borde ju mäkta med en ivf också. Så känns det nu i alla fall efter att ha läst alla era svar.
Uppmuntrande att du ChippiChoppi inte mådde dåligt av ivf när du mådde dåligt av Pergo. Det gav mig nytt hopp.
Och Innanna68 - tack så mycket för perspektivet med många sängkammarförsök.
Och Fjällsippan - tack för konsultationsrådet. Det ska jag absolut se om jag kan få. Och så fint med "löftet" om att stötta.
Tack alla som engagerade sig och svarade mig! Och jag lovar definitivt att återkomma. Ni verkar ha en superbra tråd där det är högt i tak och man verkligen försöker hjälpa och stötta varandra.
Lycka till alla ni som kämpar. Jag ska tänka på er och hoppas att det går bra med era ivf och graviditeter.
Kram!
Vill bara instämma med Chippichoppi. Har inte provat Pergo så har inget att jämföra med, men IVF:en var en "piece of cake". Mådde superbra hela tiden och var på supergott humör. Det var inte förrän jag blev gravid som jag började bli på dåligt humör och kände av "biverkningar" av gravidhormonerna. Så var inte rädd för att prova!