Zinfandel skrev 2011-02-08 15:17:21 följande:
Klart hon har rätt, det är ju vitsen
men hon säger bara bra saker! Det är otroligt givande, fascinerande och spännande! Men man ska naturligtvis gå till någon som är erkänt duktig, jag skulle nog inte gå in till en "tjock dam i långkjol" i en husvagn på Kiviks Marknad.....
Sushi: nej nej nej
beklagar verkligen. Stor kram till både dig & din man
Ego:
Har idag bokat tid för samtal på kliniken! Får se vad de vill göra med mig denna gång haha
Hoppas februari går snabbt! Här strålar solen idag och man blir helt upprymd av vårkänslor! Och vi är friska och har kärlek i massor - fasen vad bra vi har det
Det är ju bra om hon bara säger bra saker! Jag vill ju inte veta vilka olyckor som kommer att drabba mig... Har väl sett på för mycket film eller nåt!
Friska och kärlek i massor låter härligt!!! Ni är trots allt så positiva i den här tråden!!! Jag blir glad av att läsa det ni skriver här. Många är så negativa och onödigt oroliga på FL.
Jag kände mig oxå som en stenhård medicinboll... (En kollega som vet att vi vill ha en till tittade lite misstänksamt på mig.) Det släppte först igår. Men jag hade inte direkt ont.
Att det är sån skillnad på testdag... Jag har testdag samma som BIM.
Ego: (det var ju smart att skriva så Zinfandel)
Det blev två blastocyster till frysen. Jag hade hoppas pe minst en till... Men det är ju klart bättre än ingen!
Jag håller på att klia ihjäl mig pga Progesteronet... Drar mig för att ta dom... Och varför är det nödvändigt att dom ger ungefär samma biverkningar som en graviditet känns?
Jag är rastlös och har svårt att koncentrera mig på jobbet.