IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Fy, 9 hela månader och så blir resultatet bara en vinare... Snacka om besvikelse!
Fy, 9 hela månader och så blir resultatet bara en vinare... Snacka om besvikelse!
Grattis Maryhe på födelsedagen!
Zin: Här var det samma reaktion som du när jag fick syn på artikeln på första sidan i Sydsvenskan i morse. Hur kul kan det vara att som 25-årig singel få reda på att din äggreserv redan börjar sina så om du inte snabbar på kommer du med all sannolikhet inte att få några barn.
Dessutom blir jag på dåligt humör bara jag ser RMC nämnas och framför allt deras sk eminenta läkare. Blääääh!
Anne: Fy vad knäckande om det inte stämmer. Dessa tester visar ju helt klart på två streck. Tänk så många andra som har lagt upp bilder här på FL där man verkligen inte ens kan ana sig till två streck och ändå är det positivt. Aldrig mer Testlagret i så fall!!!
Stort, stort grattis i alla fall Mamma Gås. Nu håller jag mina tummar det hårdaste jag kan.
Perfekt Anne! Det var ju helt klart en vettig ersättning. Synd bara att man inte kan lita på deras tester...
Missförstod först allt när jag läste ditt inlägg och trodde att du hade fått 100 tester av din VD på jobbet och tänkte att shit, vad frispråkig du är och berättar allt som händer dig men när jag sen kom till plåster på såren fattade jag att det var från Testlagret, hihi!
Hahaha, shit vad vi har olika uppfattningar om långa och korta metoden. Stackars dig Miss Boring när du läser dessa svaren.
Det är som med allting, det ena upplägget passar för den ene men inte för den andre. Den som lever får se.