IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Yes, en ny japan fast nu ska jag ta Gonal-F varje dag istället för varannan. Börjar kännas mer och mer som en vanlig IVF fast jag tar ju även Tamoxifen.
Då kör jag igång med Medrolen imorgon antagligen.
Yes, en ny japan fast nu ska jag ta Gonal-F varje dag istället för varannan. Börjar kännas mer och mer som en vanlig IVF fast jag tar ju även Tamoxifen.
Då kör jag igång med Medrolen imorgon antagligen.
mba12: Vad trist att höra! Vet precis hur jävligt det känns. Kanske japanen kan vara ett alternativ...
mb12: Menopur är väl känt som att det oftast blir färre ägg så det kanske inte är något för dig. Jag har aldrig provat Menopur och det kan ju kanske ha sin förklaring.
Idag bär det av till CFC för ett första VUL. Tanten som svarade igår när jag ringde kunde inte förstå att jag ville göra VUL:et hos dem utan sa gång på gång att sen får nu ringa när du har blivit scannad. Öööh, var skulle jag hitta en gyn i semestertider och dessutom på en lördag som gör ett ultraljud bara för att kolla så att allt ser bra ut på CD 2? Nej, det får nog allt bli tåget över till CFC.
...men då är du bara en dag före mig. Jag är på cd 5 idag. VUL på torsdag.
Det låter ju kanon med antalet och framför allt att de är jämnstora. Tycker din plan verkar helt förträfflig! Jag är inne på samma spår...