IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Okej... jag är nu övertalad. TACK! Ni är guld värda!
Det har räddat min dag.
Hemulen, tänker också på dig. Det är ju du och jag nu som är i ruvartagen.... Hur går det?
Okej... jag är nu övertalad. TACK! Ni är guld värda!
Det har räddat min dag.
Hemulen, tänker också på dig. Det är ju du och jag nu som är i ruvartagen.... Hur går det?
Linköping, fattar att det är skit. Ger dig en varm tanke och kram!! I Falun så har de lika bra statistik på FET som ET sa de till mig när vi var där sist. Jag är 41 och de ägg vi hade kvar långtidsodlade de trots det bara var två. Tyvärr klarade de sig inte.
Hemulen, det låter jättetrist att det blivit svagare - Beklagar verkligen och stor kram till dig!
Själv har jag nog gett upp denna gång, jag vet det låter helt knäppt. Men jag får ju säkert inte mens som vanligt på grund av progynonen och nu börjar jag bli orolig att min endometrios ska späs på på grund av den :-0
Jag har ju inga som helst grav tecken och tänker att jag kanske borde ha det i och med att det inte var så länge sedan jag var gravid med en fullt uttänjd livmoder så borde det väl kännas i livmodern något i alla fall... tänker jag...
Säger det igen: I Falun har de lika bra statistik på FET som på ET.
Enya, skulle önskat det fanns en gillaknapp för ditt inlägg Så härligt, vilken triumf!
Här går det som det går. Ingen mens men heller inga grav. symtom. Testet igår var ju minus och ja, visst det var lite tidigt och ja, vissa är låghormonare men... jag har så svårt att tro att jag skulle vara gravid...
Tjorven, jag sänder tankarna till dig. Så tungt det låter. Kram!