IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
kattenizze skrev 2012-05-15 19:20:47 följande:
Jag vill mest bara säga Hej då mina kära trådvänner, eftersom jag nu känner att det är dags att lämna den här tråden för gott. Jag kommer såklart kika in och titta hur det går för er alla då och då, men har inget längre att tillföra, då jag har det antal barn som jag önskade, och nu går vidare med andra saker. Jag kommer dock att med min erfarenhet säkert lämna bidrag på hemsidan som väl är under uppseglande, hoppas jag. Jag tycker att den här tråden har varit och är helt gudomlig, och vilka kämpare det finns härinne!
Jag fick tre friska och alldeles ljuvliga barn med en drös av IVF:er, vid 36 och 39 år efter många många långa tunga år av barnlöshet.
jag har lärt mig så mycket här, och fått en helt annan syn på svensk sjukvård än vad jag hade innan.
önskar alla så mycket lycka till som jag bara kan!!
Nejnejnej
Det högg till i magen när jag läste det
Du har varit en av de allra klokaste här inne, alltid med en massa bra tankar, insiktsfull och med massor av kunskaper. Jag kommer att sakna dig något oerhört. Jätteldsen att du redan har avreggat dig. Jag förstår dig samtidigt, det är väl dags att gå vidare. Snälla, låt oss höras emellanåt på mailen. Stor kram