Sunseed skrev 2011-02-28 14:28:10 följande:
Men hörrni - tycker ni inte ens om doften av kaffe???
Det kan ju inte vara möjligt.
Hihi.., Jo, nuförtiden kan jag faktiskt tycka att det luktar gott
Jag har faktiskt druckit en kopp kaffe under min livstid
Jag blev diskbråcksopererad juli 2009 å då tvärstannade magen efter all medicinering vid op så jag tvingade i mig en kopp i tron å i hoppet om att det skulle sätta igång magen
Kan säga att det inte hjälpte.. Haha...
Ja, de är sååå jäkla skönt att ha er här!! Det är som en liten trygg familj med mycket kärlek och empati, men även mkt kunskap som varit väldigt nyttigt för mig att ta del av. Hade inte vetat en bråkdel om IVF svängen om det inte vore för er
Har kunnat dela med mig till en vännina som ska dra igång sin IVF sväng nu, hon har gjort utredning å ska till privatklinik på första samtalet på ons. Å vid första IVF:en är man inte så kaxig när allt är nytt å man har ingen aning om vad man ska fråga. Så vi hade en myskväll å jag delade med mig av mina och era erfarenheter å jag kan säga att hon blev superglad för det!!
Zinfandel - Härligt!!
Snösport - Jag förstår dig å jag håller tummarna såååå jäkla hårt att du går till jobbet imorn med ett leende i hela ansiktet
Mens värk å det du känner kan vara positivt. Jag har fortfarande stickningar å molande värk från å till, svullnaden har nästan gått ner helt men jag har fortfarande svårigheter att gå på toa för att livmoder å äggstockar å tarmar inte är överens om platsen därinne..
Jag kommer kasta mig på datorn i morn bitti känner jag..