IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Snösport -
www.copenhagenfertilitycenter.com/
Funderar också på om jag ska ta Trombyl nu vid insemination. Fråga är from när? Jag har kvar både Fragmin och Trombyl från mina försök i Falun. Det är så svårt att veta om det kan göra till eller från då inga prover är tagna i detta syfte? Jag får lätt blåmärken tex, men har det något samband med om jag då har "lättflytande" blod och därmed inte har så stor risk för blodproppar i livmodern, eller så hänger det inte alls ihop. Så less på att famla i blindo.
Sista dagen för Pergo här, har haft huvudvärk och lite spänningar i magen. Skulle egentligen börja med FSH idag också enligt första ordinationen från CFC, men när jag frågade efter att ha sett hur snabbt folliklarna växer sa de att jag inte hinner med det. Hinner dock ta en ikväll. Undrar om jag vågar det eller om de tuffar på önnu snabbare då. Har VUL hos den motsträviga gyn imorgon, är de då 17 mm och uppåt blir det Ovitrelle imorgon kväll och Danmark på lördag.
Jag har frågat efter dessa prover både hos Sophiahemmet (som inte "tror" på vare sig Trombyl, Fragmin eller liknande) och hos Falun. Men ingen kan hjälpa. Även hos gyn. Jag är så less på den överlägsna, nästan lite roade min jag bemötts med så många gånger.
Precis så lätt får jag också blåmärken Maryhe! Ja Oceanny, har funderat på det men just nu är pengarna problemet. Har inget jobb.
Visst är det vansinne, men de tror inte heller på immunologiska faktorer. De befattar sig bara med evidensbaserade metoder. Punkt slut. Kom på att jag ska nog försöka med min nya husläkare. Man kanske inte ska nämna fertilitetsproblemen utan koncentrera sig på detta med alla blåmärken.
Väntar fortfarande på Inofolic-lev. Har bett om tracking no hos Fedex sedan i måndags... hoppas det rasslar till snart.