• callimero

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

myran6801 skrev 2011-08-16 09:25:32 följande:
    Kalimero, sköt om dig! Hoppas du får det skönt på resan även om du har det tungt. Tycker du är beundransvärd! Kram
    Tack snälla myran.
  • callimero
    Zinfandel skrev 2011-08-17 19:18:46 följande:
    Kalimero: vill bara önskar dig en underbar resa imorrn Solig Passa på att lapa sol och njut av allt det härligt grekiska som erbjuds... Försök koppla bort allt så gott det går, unna dig all avkoppling! Har du några känningar annars..? många kramar Hjärta
    Tack! Det ska jag göra.
    Inga känningar, känns deppigt.
  • callimero
    Zinfandel skrev 2011-08-26 08:06:26 följande:
    Kalimero: är du back in town? Tänker på dig. Hoppas du har haft en underbar semester och att du har laddat ordentligt.
    Nu är jag tillbaka efter en vecka i solen. Blev inte riktigt så avkopplande som jag önskat med sms-gräl med sambon. Blir så ledsen att jag inte kunde få ha ett lugn när jag hoppas det ska ta sig med inseminationerna. Som det ser ut nu kanske jag blir ensam, fick dessutom småblödningar imorse efter att han hoppats lite då mensen skulle dykt upp i tisdags. Känns väldigt tungt och jag vet inte hur jag ska orka eller gå vidare. Imorgon fyller jag 44.

Men jag håller tummar för er alla som är på g med sprutor, ÄP, ET och FET!
  • callimero

Tack sak ni ha för stöd. Testet visade tyvärr också bara det förhatliga, eviga ensamma strecket.

• callimero

Grattis till ruvare av hela 3 st Enya!

Hoppas på fin befruktning nu Skytten, duktigt att du fixat hela sprutperioden och ÄP trots all oro.

Jobbigt i värmen Maryhe, den fulla känslan i magen är bra om än jobbig. Det tyder på bra aktivitet därinne!

Jag borde fått mens i tisdags, igår var det lite rosa på toapapperet men sen stopp. Idag likaså. Det var så här konstigt efter förra inseminationen också. Undrar vad det beror på och om jag kommer börja blöda på riktigt snart? Känns konstigt.

• callimero

Ligger lite lågt nu, men skickar en kram till alla i nerviga ruvarfasen.

Tummar för dig idag på ÄP Maryhe!

Hjärta

• callimero
    oceanney skrev 2011-09-02 10:17:25 följande:
    Detsamma! Hjärta

Hur har det gått med sambon??
    Tack, det går lite bättre nu. Hoppas det håller i sig. Har börjat sova nästan hela nätter nu, bara en sån sak.

CFC anser vi borde testa IVF med donator och även om det är hopplöst små chanser vill jag nog det för att se hur mina ägg beter sig med pigga simmare.
  • callimero
    myran6801 skrev 2011-09-02 10:38:34 följande:
    Hej vännen, vad skönt att du mår lite bättre nu! Tycker det låter som en bra idé att testa IVF med donator, give it a chance!!!!! Tar du fortfarande Inofolic? Jag tar den utan plus varje dag (har glömt ngn enstaka dag) sedan ÄL.

Ego, har legat lite lågt med IVF eftersom jag bet sönder en tand och orkade inte med annat än att ta hand om det kände jag. Men jag hoppas IVF blir av snart för tiden går och man blir ju inte yngre.

Sköt om dig! Kram
    Jag tar bägge sorters Inofolic varje dag. Har haft konstig blödning i ca en vecka nu, men tror ej det beror på Inofolic.

Usch för tandproblem, jag bet också av en i början av sommaren. Ska dit igen nu på måndag, hoppas det inte är något mer att åtgärda. Det svider både i plånbok och kropp. Biter sönder tänder och käke i sömnen jag med.

Kanske vi får följas åt i höst och vi kör på CFC?
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?