Fjällsippan skrev 2011-09-06 10:31:15 följande:
Beklagar verkligen det här "skitbemötandet" från gynekologen, han/hon verkar ju dessutom inte ha koll. Jag skulle gå på din linje och tro att det är en cysta, jag fick liknande konstigheter efter Pergotime (iofs många småcystor som låg kvar i en menscykel, sedan försvann de) och min läkare konstaterade att det inte var ett passande preparat för mig. Jag önskar så att du kunde hitta en gynekolog som verkligen tog sig tid! Undra om Ludmila har någon att rekommendera i Stockholm? Kanske kan du ringa och rådfråga henne om din situation? Stor kram!
Ja det känns inte bra alls. Fick en massa brunt på toapapperet i nyss, det har snart gått 14 dagar sedan jag började småblöda. Nu fick jag tid för kontrastkoll på måndag och kan förhoppningsvis se på VUL om något förändrats. Började med Neovletta när mensen tog fart ordentligt den 28/7, tar dessa som en form av nedreglering inför nytt IVF på CFC. Får jämnare blåsor på så sätt kontra helt kort metod. Kanske detta kan påverka, men har aldrig haft problem med det förut och jag har ätit dessa vid flera försök.
Ska maila Ludmila om jag inte får vettigt svar på måndag. Helt sjukt att skylla allt på ålder!