snorpan02 skrev 2013-02-19 20:55:48 följande:
Hej
kastar in en liten fråga här för jag är lite lat ikväll o orkar inte leta bakåt i tråden..får se om ngn orkar svara.
Fick en positiv överraskning i fredags, min gyn ringde och berättade att mitt AMH är 1,2 vilket är högre än tidigare bara det är otroligt tycker jag. Jag och mannen börjar bli lite sugna på Falun som känns lite mer intresserade av prova ngt annorlunda doc tyckte vår hemmagyn att det inte är någon skillnad på Linne eller Falun, så vad tycker ni andra, är det någon som bytt? DHEA är det någon härinne som tycker att det hjälpt, jag fick ju ut 20 ägg sist varav 12 blev befruktade och 6 st klarade sig vilket var ett väldigt bra resultat enl CvL, men är DHEA en boost som gör att det blir ännu bättre?
Linne har sagt ja till en behandling till med bedömning 10-20% chans att lyckas, vilka procent har ni andra fått?
Ska ringa Falun imorgon o fråga vad de tycker.
ja nu blev det mycket frågor men jag var så inställd på att mitt AMH hade rasat totalt och min gyn blev lika överraskad han så jag o mannen hade liksom ställt in oss på att vi skulle avsluta vårt ivfliv men nu vill vi nog ta chansen en sista gång.
Tips om allt möjligt i denna sits mottages tacksamt, jag vill få plus
kram