• turlid70

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Hej, är ni liksom jag snart 40 och ska genomgå en IVF behandling inom kort. Vad tror ni om våra chanser till en Baby?

I början av augusti börjar jag spraya, det är vår första behandling direkt bestämd med mikroinjektion på Karolinska. När börjar era behandlingar och var? Skriv gärna om era känslor innan behandlingen och så kan vi kanske följas åt till framgång och lycka!

{#emotions_dlg.flower} Varmt välkomna! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
  • Prickigchokladmal
    turlid70 skrev 2013-02-04 15:16:39 följande:

Jag ska prata med CVL  förstås, men hoppas inte så mycket på att få det. Behöver det om en vecka ca. Återkommer om det inte löser sig på något sätt.

Tar gärna emot om det inte löser sig på nåt sätt, återkommer i så fall.

Tack tjejer! Ni är bäst!
    En vecka är lite tight om tid. Hoppas du CVL säger ok. Hör av dig och lycka till!
  • MissBoring
    turlid70 skrev 2013-02-04 21:27:53 följande:
    Beklagar , vad blir nästa steg? Har ni några i frysen?

Inga i frysen. Vår Ivf resa tar slut här
  • turlid70
    MissBoring skrev 2013-02-04 21:43:27 följande:

Inga i frysen. Vår Ivf resa tar slut här
    Hemskt tråkigt att höra. Kram
  • turlid70
    Sunseed skrev 2013-02-04 17:28:24 följande:
    Jag fixar och skickar imorgon! Om jag har räknat rätt och du tar en morgon och en kväll så räcker det nog i två veckor. :)

Behöver du Progynon också? (Östrogen) Jag fick det efter mina FET för livmoderslemhinnan. 
    Tack Sunseed! Jag har fått dem. 

Tack alla ni andra som försöker hjälpa till. Jag är alldeles rörd.

Ingen glad gubbe än, på cykeldag 14 idag, hmmm. Om den inte dyker upp imorgon så flyttar vi FET till nästa månad.
  • rudbeckia

I dag är det sprut start för min del, börjar kännas lite nervöst. Så om allt går vägen så blir det ÄP om lite mer än 1 1/2 vecka.

• Sunseed
    rudbeckia skrev 2013-02-09 16:01:43 följande:
    I dag är det sprut start för min del, börjar kännas lite nervöst. Så om allt går vägen så blir det ÄP om lite mer än 1 1/2 vecka.
    Lycka till. Vad spännande. 
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?