Fjällsippan skrev 2012-03-09 23:01:57 följande:
Ja, klinikerna är återhållsamma med sina scorings av någon märklig anledning. Embryoprotokollet är exempelvis inte med i de journaler som har skickats till mig från Falun. Däremot så har jag bett om informationen i samband med ET/FET och då har det inte varit några problem.
Jag måste vid nästa besök be Falun precisera mer på vilket sätt de anser att mina embryon håller en kvalitet. Men hörrni, de kan väl inte vilja göra ett nytt försök med oss om jag inte har en bra äggkvalitet, enbart i pengasyfte? Så grymma får de inte vara, eller hur?
GRATTIS Inanna!! Så underbart med bra RUL. Nu är det bara att fortsätta graviditeten. Kommer du få göra fler UL? Det hoppas jag verkligen!!
Maryhe, mycket bra inlägg du hittat. Jag hade dock 0,9 i TSH senste mätningen. Jag har aldrig haft Hypotyreos men jag fryser ständigt, är våldsamt trött och har lite svårt att gå ned i vikt. Mitt T3 var bra i höstas vid mätningen. Nu denna gång gjordes ingen mätning av T3.
Vi kämpar väl vidare alla! Nu är det lördagkväll och vi har vänner på besök. Dock maler det i huvudet det här med embryokvaliteteten och varför Falun inte kan meddela mig om det är typ A embryon eller Typ b. Tungt att behöva tjata på dem. Nästa orosmoment är som någon är ovan var inne på att jag har för lågt östrogen värde. Det visar inget på ägglossningsstickan denna månad. Min LH stegring är lika med noll... jag hoppades ändå på att kanske denna månad efter progynon och lutinusbehandlingen efter ET förra månaden skulle göra att min cykel stabiliserades.