• turlid70

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Hej, är ni liksom jag snart 40 och ska genomgå en IVF behandling inom kort. Vad tror ni om våra chanser till en Baby?

I början av augusti börjar jag spraya, det är vår första behandling direkt bestämd med mikroinjektion på Karolinska. När börjar era behandlingar och var? Skriv gärna om era känslor innan behandlingen och så kan vi kanske följas åt till framgång och lycka!

{#emotions_dlg.flower} Varmt välkomna! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
  • Cice
    Hej,

Är det ngn av er som blev helt förkyld efter ET? 

Jag hade ET på fredagen, och  redan på lördag kände jag att jag hade lite ont i halsen. På måndag min näsa började att rinna ordentlig. I natten jag vaknade 2, 3 ggr i med jag var helt tätt i näsan.

Jag orka ingenting just nu, det enda jag vill är att ligga i säng... Jag börjar bli lite ledsen..

En orolig ruvare Rynkar på näsan
  • MissBoring

Cice. Om jag inte minns fel så har det lyckats för flera som fått en tidig förkylning, att det inte är så dumt. Lycka till

• Maraki73
    Cice skrev 2013-06-19 13:29:06 följande:
    Hej,

Är det ngn av er som blev helt förkyld efter ET? 

Jag hade ET på fredagen, och  redan på lördag kände jag att jag hade lite ont i halsen. På måndag min näsa började att rinna ordentlig. I natten jag vaknade 2, 3 ggr i med jag var helt tätt i näsan.

Jag orka ingenting just nu, det enda jag vill är att ligga i säng... Jag börjar bli lite ledsen..

En orolig ruvare Rynkar på näsan
    Hej 
    Jag var förkyld när jag gjorde ET och jag blev gravid och har nu en dotter på snart 11 månader.
    Lycka till 
  • underverket 06

Cice: Du kan nog var lugn. Den enda gången det lycktas för oss och jag blev gravid var jag helt genomförkyld vid både ÄP o ET. 9 månader senare föddes vår son som nu är 4,5 år. Så jag tror det kan var positivt att var förkyld för då har kroppen något annat att ta hand om liksom o jag tror det ökar chanserna.

• Cice
    MissBoring skrev 2013-06-20 00:00:15 följande:
    Cice. Om jag inte minns fel så har det lyckats för flera som fått en tidig förkylning, att det inte är så dumt. Lycka till
    Tack Tack MissBoring  Hjärta

Jag hoppas  att det fungera den här gg.

Hur är det med dig ? det var länge sen ?

Stor kram, Cice {#emotions_dlg.flower}
  • Cice
    Maraki73 skrev 2013-06-20 00:35:32 följande:
    Hej 
    Jag var förkyld när jag gjorde ET och jag blev gravid och har nu en dotter på snart 11 månader.
    Lycka till 
    Grattis Maraki73     Hjärta, Va rolig med en dotter !!!

Tack  så mkt på den underbar info Solig.  Det låter bra den här med förkylning då, hippie Skrattande.

Jag är fortfarande helt förkyld  {#emotions_dlg.flower} . Det skulle vara så rolig med en lite Baby .

Stor kram,

Cice

• Cice
    underverket 06 skrev 2013-06-20 09:01:10 följande:
    Cice: Du kan nog var lugn. Den enda gången det lycktas för oss och jag blev gravid var jag helt genomförkyld vid både ÄP o ET. 9 månader senare föddes vår son som nu är 4,5 år. Så jag tror det kan var positivt att var förkyld för då har kroppen något annat att ta hand om liksom o jag tror det ökar chanserna.
    Underverket, wow, grattis din son Skål.. vilken härliga ålder Nalle  !!!

Jag  har verkligen blivit glad  trotts min hemska förkylning ! Flört

Jag vill verkligen  lyckas o lämna den här stressiga, tråkiga period bakom mig.

Stor kram,

Cice{#emotions_dlg.flower} 
  • Cice
    Hej  på Er  !!! {#emotions_dlg.flower}

Vill önska alla en Glad Midsommar!{#emotions_dlg.flower}Skål Nalle

Hoppas på att vi få massor av plus i tråden..

Kram till er alla ,Solig

Cice {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?