• MissBoring

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Usch, idag står miss B inte för Boring utan Bitter :-/

fått reda på graviditet som är allt för nära... Jag måste va glad men känner mig bara ledsen, avundsjuk å bitter! Å det känns ju inget vidare :$ De har också kämpat men det hjälps ändå inte nu... Det var VÅR tur nu! Vi har stått längst fram i kön så länge å så blir vi hela tiden omkörda :'( (bäst att tillägga det inte är deras första för att inte låta allt för elak) Jag är inte missunsam men jäkligt less nu! Förlåt för den trista tonen men med alla glädje besked vi haft så tänkte jag ni orkade med lite kräkandes...

• MissBoring
    Tuvalina skrev 2012-04-05 22:01:09 följande:
    Då är jag med, tänkte väl jag med... Försöker ju ha lite koll på dig Zin

MissB, jag förstår din bitterhet, det är tillåtet att känna så. Det är till och med tillåtet att undvika kontakt med bebislyckliga människor.

Jag känner lite så från och till med...

Kram!!

Tack Tuva. Jag känner mig hemsk å barnslig... Först i kön. Men jag tänkte att om det är någon som kan förstå hur jag känner så är det ju här! Imorgon är det en annan dag, då har jag fått lite distans. Kram å trevlig påsk
  • MissBoring
    hemulen skrev 2012-04-06 09:33:41 följande:
    Grattis mamman till plusset! Själv är jag i fjällen och har officiell testdag idag. Plus, men inte starkt. Visst borde det vara det vid det här laget? Känns inte lovande V 5+1 idag.

Hemulen. Skönt med fjällen. För mig va inte heller testet starkt på td å det gick tyvärr inte. Men i en annan tråd har flera haft test som visat lite svagare å starkare om vart annat å det gått vägen å en som aldrig hade speciellt starka test men lyckades iaf så ge inte upp än!

pp08 jag har ingen aning tyvärr.
  • MissBoring

Vill passa på å be om ursäkt för gårdagens inlägg om det gjort någon illa till mods. Känns bättre idag.

trevlig påsk till er alla

• MissBoring

Tusen tack tjejer. Känns mycket bättre nu! Ni är underbara å att få ha er här gör att allt ändå är lite lättare *hjärta (går inte att göra från mobilen för det försvinner

• MissBoring
    hemulen skrev 2012-04-06 13:24:10 följande:
    Miss B , jag säger som de andra. Du behöver alls inte be om ursäkt. Ibland känns allt för jävligt och då får man spy av sig lite , det är bla det vi har varandra till här . Hur blev det för dig då testet blev svagare, när började du blöda? Fjällsippan, gick din grav vägen då du testade svagare på testdagen? Jag är sjukt orolig och förpestar min omgivning med sur- och grinighet.

Jag testade på måndagen å började blöda på torsdagen men då hade jag redan varit på KK så jag visste vad som skulle hända.

däremot så tycker jag mer du ska focusera på Fjällis historia
  • MissBoring

ZIN. Bra förutsättningar med mång ägg

Tuva hur verkar kroppen för dig då?

• MissBoring
    Skytten skrev 2012-04-06 20:24:26 följande:
    Vi4 - men så gulligt att du till och med drömt om mig! Jag var helt säker på att mensen skulle komma i natt, vaknade och hade så ont i magen. Moler fortfarande så det r oroligt. Zin - vad härligt med lovande start! Tänker på dig och hejar! Miss B - jag tror de flesta, om inte alla, känt som du. Helt normalt. Stor kram!

Tack till dig å alla andra för ert stöd. Känns mycket bättre av bara det!

å imorgon är det TD för dig å jag kommer hålla mig nära telefonen så jag kan kika titt som tätt Varmaste lycka till!
  • MissBoring

Men ååååh vad tråkigt. Å att resan är slut nu känns ju än mer ledsamt. Största kramen till dig.

ps jag skulle inte sluta förrän blödningen kom alt att jag fått tag på min klinik.

• MissBoring

Har ni blivit vänner irl från att träffats här från början?

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?